Zbieranie danych o klientach w sieci, czyli profilowanie użytkowników

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podolak, Igor
dc.contributor.author Porębski Janusz
dc.date.accessioned 2014-01-26T23:57:16Z
dc.date.available 2014-01-26T23:57:16Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4816
dc.description.abstract Klienci stają się coraz mniej stereotypowi, widoczne są coraz częściej postawy aktywne, poprzez swoje wypowiedzi i zachowania stają się krytycznymi wobec działań firm i oferowanych przez nie produktów. Tworzy się obraz klienta zbuntowanego, klienta wolnego. Cały marketing to właściwie nieustanne, prowadzone przez różne kanały, wzajemne informowanie się oferenta i konsumenta. Dziś najcenniejszym towarem dla firm jest rzetelna i sprawdzona informacja na temat własnych klientów. Celem tej pracy jest przedstawienie sposobu, w jaki małej wielkości firma handlowa może zbudować profil swoich klientów. Proces profilowania klientów polega na jak najpełniejszym poznaniu cech klientów, ich potrzeb, oczekiwań oraz opinii na temat działalności firmy. Następny etap to właściwe zrozumienie pozyskanych danych. Ostatni etap stanowi opracowanie wniosków, które staną się podstawą wszelkich działań firmy skierowanych w stronę klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zbieranie informacji o klientach pl
dc.subject bazy danych pl
dc.subject systemy informacji marketingowej pl
dc.subject e-marketing pl
dc.subject marketingowy projekt systemu zbierania danych o klientach pl
dc.title Zbieranie danych o klientach w sieci, czyli profilowanie użytkowników pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info