dc.contributor.advisor |
Piekarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Jaskulska-Kozioł, Dalilla |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-27T08:42:41Z |
|
dc.date.available |
2014-01-27T08:42:41Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-16 21:58:01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4829 |
|
dc.description.abstract |
Praca dotyczy zarządzania marketingiem w firmie usługowej, jakim jest ośrodek szkoleniowo – rekreacyjny. Składa się z czterech rozdziałów i szesnastu podrozdziałów. Praca pokazuje przemianę hotelu, pełniącego podstawową funkcję, (zapewnienie klientom bezpiecznego snu), na ośrodek, który znacznie rozbudował funkcje podstawowe i funkcje dodatkowe jak: zabiegi SPA, gastronomię, oferty sportowe, rekreacyjne i szkoleniowe. Współczesny klient oczekuje bowiem, od czterogwiazdkowego hotelu, nie tylko bezpiecznego snu i wypoczynku, ale i możliwości zregenerowania swojego organizmu zabiegami relaksacyjnymi. Dlatego opisywany ośrodek hotelowy, dostosowując się do „ducha czasów”, zamienił się w ośrodek szkoleniowo – rekreacyjny. W tym celu oferty pobytowe dla klientów zostały tak poszerzone i skonstruowane przez menedżerów, aby każdy klient, bez względu na preferencje mógł odnaleźć właściwą dla siebie formę wypoczynku i spędzania wolnego czasu. |
pl |
dc.description.abstract |
The Diploma Paper deals with the marketing management service company, which is the Training and Recreation Center. It consists of four chapters and sixteen subsections. The Diploma Paper shows the transformation of the hotel, acting as the basic function (providing customers safe sleep), the resort which significantly expanded the basic functions and additional functions such as: SPA treatments, gastronomy, sports offers, recreation and training programs. Today's customer expects from a four-star hotel, not only safe sleep and recreation, but also capabilities to relaxation treatments. Therefore, this hotel, adapting to "the spirit of the times”, turned into a training and recreation resort. For this purpose, trip offers have been extended and developed by managers to find the right form for each customer to recreation and leisure, regardless of their preferences. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
rynek |
pl |
dc.subject |
firma |
pl |
dc.subject |
usługa |
pl |
dc.subject |
jakość |
pl |
dc.subject |
zarządzanie |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
strategia marketingowa |
pl |
dc.subject |
market |
pl |
dc.subject |
company |
pl |
dc.subject |
service |
pl |
dc.subject |
quality |
pl |
dc.subject |
management |
pl |
dc.subject |
marketing strategy |
pl |
dc.subject |
recreation |
pl |
dc.title |
Zarządzanie marketingiem w firmie usługowej na przykładzie działalności wybranego ośrodka szkoleniowo-rekreacyjnego |
pl |
dc.title.alternative |
Marketing management in service company as an example of business activity of given training and recreation centre |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-26T10:27:25Z |
|