Zarządzanie marketingiem w firmie usługowej na przykładzie działalności wybranego ośrodka szkoleniowo-rekreacyjnego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Jaskulska-Kozioł, Dalilla
dc.date.accessioned 2014-01-27T08:42:41Z
dc.date.available 2014-01-27T08:42:41Z
dc.date.issued 2012-04-16 21:58:01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4829
dc.description.abstract Praca dotyczy zarządzania marketingiem w firmie usługowej, jakim jest ośrodek szkoleniowo – rekreacyjny. Składa się z czterech rozdziałów i szesnastu podrozdziałów. Praca pokazuje przemianę hotelu, pełniącego podstawową funkcję, (zapewnienie klientom bezpiecznego snu), na ośrodek, który znacznie rozbudował funkcje podstawowe i funkcje dodatkowe jak: zabiegi SPA, gastronomię, oferty sportowe, rekreacyjne i szkoleniowe. Współczesny klient oczekuje bowiem, od czterogwiazdkowego hotelu, nie tylko bezpiecznego snu i wypoczynku, ale i możliwości zregenerowania swojego organizmu zabiegami relaksacyjnymi. Dlatego opisywany ośrodek hotelowy, dostosowując się do „ducha czasów”, zamienił się w ośrodek szkoleniowo – rekreacyjny. W tym celu oferty pobytowe dla klientów zostały tak poszerzone i skonstruowane przez menedżerów, aby każdy klient, bez względu na preferencje mógł odnaleźć właściwą dla siebie formę wypoczynku i spędzania wolnego czasu. pl
dc.description.abstract The Diploma Paper deals with the marketing management service company, which is the Training and Recreation Center. It consists of four chapters and sixteen subsections. The Diploma Paper shows the transformation of the hotel, acting as the basic function (providing customers safe sleep), the resort which significantly expanded the basic functions and additional functions such as: SPA treatments, gastronomy, sports offers, recreation and training programs. Today's customer expects from a four-star hotel, not only safe sleep and recreation, but also capabilities to relaxation treatments. Therefore, this hotel, adapting to "the spirit of the times”, turned into a training and recreation resort. For this purpose, trip offers have been extended and developed by managers to find the right form for each customer to recreation and leisure, regardless of their preferences. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject rynek pl
dc.subject firma pl
dc.subject usługa pl
dc.subject jakość pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject market pl
dc.subject company pl
dc.subject service pl
dc.subject quality pl
dc.subject management pl
dc.subject marketing strategy pl
dc.subject recreation pl
dc.title Zarządzanie marketingiem w firmie usługowej na przykładzie działalności wybranego ośrodka szkoleniowo-rekreacyjnego pl
dc.title.alternative Marketing management in service company as an example of business activity of given training and recreation centre pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-26T10:27:25Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info