dc.contributor.advisor |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Jakubowski-Szczotka, Piotr |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-27T09:04:12Z |
|
dc.date.available |
2014-01-27T09:04:12Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-19 14:12:35 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4833 |
|
dc.description.abstract |
Współcześnie każde przedsiębiorstwo, które chce osiągnąć sukces na rynku, musi w odpowiedni sposób poinformować klientów o swojej ofercie, a - co więcej - zachęcić ich do nabycia swoich usług. Do tego właśnie celu służy działalność promocyjna. Aby jednak była ona skuteczna, każda firma musi ją w odpowiedni sposób zaplanować, następnie wdrożyć i kontrolować efekty. Proces ten musi być przemyślany i odpowiadać potrzebom firmy oraz jej klientów. W niniejszej pracy omówiono działalność promocyjną firmy Jakubowski Import - Export. Jest to firma z branży wędkarskiej, zajmująca się sprzedażą akcesoriów wędkarskich. Jej działalność charakteryzuje się sezonowością, w związku z czym działalność promocyjna jest niezwykle istotna. Może bowiem zapobiec drastycznym spadkom sprzedaży w okresach niskiego popytu. Strategia promocyjna obrana przez tę firmę została w tym opracowaniu poddana analizie i ocenie, badania zostały opracowane przez autora w oparciu o dane firmy Jakubowski Import Export oraz dane Polskiego Związku Wędkarskiego. Zostały także zaproponowane konkretne działania, które firma powinna podjąć, aby móc dalej rozwijać swoją działalność. |
pl |
dc.description.abstract |
Every company wishing to succeed on today’s market must adequately inform its customers of its offer and, furthermore, entice them to purchase its services. That is the precise reasoning behind any promotional activity. However, in order for it to succeed, a company must properly plan and implement such activity, as well as monitor its effects. The process must be well thought through and adequate for the purposes of the company and its clients. The hereby paper discusses the promotional activities of the Jakubowski Import-Export company. The company operates within the fishing industry, selling angling equipment. Due to the seasonal nature of the venture, properly planned promotional activities are of the essence, as they may prevent drastic declines in sales during periods of decreased demand. The promotional strategy chosen by the aforementioned company has been analyzed and graded by the author, based on the data provided by Jakubowski Import-Export and the Polish Angling Association. Specific activities have been proposed to help the company further develop its activities. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
strategia promocyjna |
pl |
dc.subject |
działalność promocyjna |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
promocja-mix |
pl |
dc.subject |
kampania promocyjna |
pl |
dc.subject |
promotional strategy |
pl |
dc.subject |
promotional activity |
pl |
dc.subject |
promotion-mix |
pl |
dc.subject |
promotional campaign |
pl |
dc.title |
Specyfikacja promocji przedsiębiorstwa Jakubowski Import-Export działającego na rynku wędkarskim w Polsce |
pl |
dc.title.alternative |
A detailed description of the promotional activities of the Jakubowski Import-Export company, operating within the angling industry |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-23T09:42:41Z |
|