Wizerunek Zakopanego w ocenie turystów

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-04-05 20:19:49

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Założeniem marketingu terytorialnego jest kreowanie miejsc przez podkreślanie ich walorów, wynikających z ich charakteru: turystycznego, kulturalnego czy gospodarczego. Pokazanie osobowości danego regionu pozwala przyciągnąć potencjalnych turystów, inwestorów i inne podmioty otoczenia, a tym samym zwiększyć szanse rozwoju regionu i zaspokojenia potrzeb jego mieszkańców. W zdobywaniu przewagi konkurencyjnej niezastąpione są instrumenty promocyjne. Każdy region i najmniejsza nawet miejscowość ma swoje charakterystyczne walory, wystarczy tylko je wydobyć i umiejętnie zaprezentować. Kampania promocyjna regionu czy miasta wykorzystuje sprawdzone środki komunikacji marketingowej produktów i usług przedsiębiorstw. Wizerunek miasta kształtuje ogromna liczba czynników, jest on pojęciem wielowymiarowym, stąd niektórzy autorzy uważają, że powinno się określać w formie celów wszystkie pożądane cechy miasta.
Creation of place is foundation of territorial marketing, by their enhancement of values, from character these places subsequent tourist, cultural if economic. Showing of personality of given region allows to attract potential tourists, investors and other subjects of enclosing but boost chances of development of regions same and alleviating of requirement of inhabitant. Promotional instruments are irreplaceable in canvass of competitive superiority. Each region and locality has characteristic values smallest even, it will suffice to mine it only and present skillful. Campaign of promotional region if it takes advantage cities check center of communication of marketing product and favor of enterprise. Picture of city forms huge number of factor, he is multidimensional notion, some authors think from there, that it is obliged to be defined , in the form of purposes, features of cities all desirable.

Opis

Słowa kluczowe

marketing terytorialny, marka, wizerunek miasta, tożsamość miasta, promocja turystyki, rozwój regionalny

Cytowanie