Dystrybucja artykułów sportowych na przykładzie przedsiębiorstwa Sport Partner
Ładowanie...
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Głównym celem niniejszej pracy jest opisanie działania procesu dystrybucji
artykułów sportowych na przykładzie firmy Sport Partner. Ukazana w niej w szeroki sposób jest dystrybucja przez dodatkowy kanał dystrybucji jakim jest Internet. Omówiono w niej wady i zalety oraz oceniono proces dystrybucji w firmie Sport Partner. Wskazano także własne propozycje dotyczące usprawnień tego procesu.
Praca składa się z trzech głównych części. Pierwsza część skupia się na zagadnieniach
teoretycznych takich jak: pokazanie dystrybucji jako elementu marketingu-mix,
przedstawienie specyfikacji i funkcjonowania kanałów dystrybucji oraz zaprezentowanie
współczesnych tendencji dystrybucji (sprzedaż detaliczna i nowy kanał dystrybucji –
Internet). Drugi rozdział to przedstawienie firmy Sport Partner czyli historia jej powstania i
rozwoju oraz ukazanie marketingu-mix w firmie. W rozdziale tym także ukazany jest szeroko rozwój sprzedaży internetowej. Rozdział trzeci to charakterystyka procesu dystrybucji w firmie, jej ocena oraz propozycje własne dotyczące usprawnień.
W pracy wykorzystano przede wszystkim literaturę z zakresu marketingu oraz
dystrybucji a także źródła internetowe na temat merchandisingu, programów lojalnościowych oraz allegro. Dodatkowo wykorzystano dane własne firmy Sport Partner oraz kilku letnie doświadczenie i obserwacje autora a zarazem pracownika opisywanej firmy.
