Dystrybucja artykułów sportowych na przykładzie przedsiębiorstwa Sport Partner

Ładowanie...
Miniatura

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Głównym celem niniejszej pracy jest opisanie działania procesu dystrybucji artykułów sportowych na przykładzie firmy Sport Partner. Ukazana w niej w szeroki sposób jest dystrybucja przez dodatkowy kanał dystrybucji jakim jest Internet. Omówiono w niej wady i zalety oraz oceniono proces dystrybucji w firmie Sport Partner. Wskazano także własne propozycje dotyczące usprawnień tego procesu. Praca składa się z trzech głównych części. Pierwsza część skupia się na zagadnieniach teoretycznych takich jak: pokazanie dystrybucji jako elementu marketingu-mix, przedstawienie specyfikacji i funkcjonowania kanałów dystrybucji oraz zaprezentowanie współczesnych tendencji dystrybucji (sprzedaż detaliczna i nowy kanał dystrybucji – Internet). Drugi rozdział to przedstawienie firmy Sport Partner czyli historia jej powstania i rozwoju oraz ukazanie marketingu-mix w firmie. W rozdziale tym także ukazany jest szeroko rozwój sprzedaży internetowej. Rozdział trzeci to charakterystyka procesu dystrybucji w firmie, jej ocena oraz propozycje własne dotyczące usprawnień. W pracy wykorzystano przede wszystkim literaturę z zakresu marketingu oraz dystrybucji a także źródła internetowe na temat merchandisingu, programów lojalnościowych oraz allegro. Dodatkowo wykorzystano dane własne firmy Sport Partner oraz kilku letnie doświadczenie i obserwacje autora a zarazem pracownika opisywanej firmy.

Opis

Cytowanie

Rekomendacja

Recenzja

Uzupełnione przez

Cytowane przez

Zobacz szczegóły