Dystrybucja artykułów sportowych na przykładzie przedsiębiorstwa Sport Partner

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Sienko, Michał
dc.date.accessioned 2014-01-28T13:51:14Z
dc.date.available 2014-01-28T13:51:14Z
dc.date.issued 2012-04-04 19:49:52
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4912
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest opisanie działania procesu dystrybucji artykułów sportowych na przykładzie firmy Sport Partner. Ukazana w niej w szeroki sposób jest dystrybucja przez dodatkowy kanał dystrybucji jakim jest Internet. Omówiono w niej wady i zalety oraz oceniono proces dystrybucji w firmie Sport Partner. Wskazano także własne propozycje dotyczące usprawnień tego procesu. Praca składa się z trzech głównych części. Pierwsza część skupia się na zagadnieniach teoretycznych takich jak: pokazanie dystrybucji jako elementu marketingu-mix, przedstawienie specyfikacji i funkcjonowania kanałów dystrybucji oraz zaprezentowanie współczesnych tendencji dystrybucji (sprzedaż detaliczna i nowy kanał dystrybucji – Internet). Drugi rozdział to przedstawienie firmy Sport Partner czyli historia jej powstania i rozwoju oraz ukazanie marketingu-mix w firmie. W rozdziale tym także ukazany jest szeroko rozwój sprzedaży internetowej. Rozdział trzeci to charakterystyka procesu dystrybucji w firmie, jej ocena oraz propozycje własne dotyczące usprawnień. W pracy wykorzystano przede wszystkim literaturę z zakresu marketingu oraz dystrybucji a także źródła internetowe na temat merchandisingu, programów lojalnościowych oraz allegro. Dodatkowo wykorzystano dane własne firmy Sport Partner oraz kilku letnie doświadczenie i obserwacje autora a zarazem pracownika opisywanej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject dystrybucja produktu pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject merchandising pl
dc.subject sprzedaż internetowa pl
dc.title Dystrybucja artykułów sportowych na przykładzie przedsiębiorstwa Sport Partner pl
dc.title.alternative Distribution of sporting goods on the example of the company Sport Partner pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-28T12:38:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info