Analiza skuteczności promocji gminy na przykładzie Nowego Sącza

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Szczerski, Krzysztof
dc.contributor.author Wójcik Tadeusz
dc.date.accessioned 2014-01-29T10:06:34Z
dc.date.available 2014-01-29T10:06:34Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4942
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza skuteczności promocji gminy na przykładzie Nowego Sącza. Przedstawiono funkcjonowanie urzędu gminy oraz rolę planowania strategicznego i tworzenia strategii rozwoju gminy. Omówiono zagadnienie promocji w gminie a także finanse gminy w kontekście działań promocyjnych. Zaprezentowano uwarunkowania promocji gminy Nowy Sącz - analizę dostępnych możliwości, ocenę szans, planowanie promocji w a także strategię rozwoju gminy Nowy Sącz. Omówiono dotychczasowe akcje promocyjne, finansowanie akcji promocyjnych, zaprezentowano gminę Nowy Sącz na tle przykładów promocji w Polsce i na świecie oraz dokonano oceny skuteczności działań promocyjnych w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject gmina pl
dc.subject promocja pl
dc.subject strategia rozwoju gminy pl
dc.subject finanse samorządowe pl
dc.subject planowanie strategiczne pl
dc.subject public relations pl
dc.subject reklama pl
dc.title Analiza skuteczności promocji gminy na przykładzie Nowego Sącza pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info