Szanse i perspektywy rozwoju turystyki biznesowej w Polsce na podstawie przedsiębiorstwa Hotel Perła Południa w Rytrze

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Polańska Bożena
dc.date.accessioned 2014-01-29T16:00:17Z
dc.date.available 2014-01-29T16:00:17Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4960
dc.description.abstract We współczesnym świecie człowiek nie udaje się w podróż głównie dla wypoczynku, ale bardzo często w celach służbowych. Potrzeba spotkań i negocjacji z przyszłymi kontrahentami i przedstawicielami innych firm jest jedną z pobudek aktywnych przedsiębiorców. Mając na uwadze współczesne zagrożenia wojen, kataklizmów nawiedzających naszą rzeczywistość można powiedzieć, że turystyka biznesowa jest postrzegana na świecie jako najbardziej dochodowa z ogółu działalności turystycznej. W Polsce turystyka biznesowa nie jest do końca doceniana przez nasze ustawodawstwo. Ludzie polityki łączą tę część turystyki z innymi, co dla niej samej nie jest dobre. Od 1998 roku działa Stowarzyszenie „Konferencje i kongresy w Polsce”, które skupia ponad 100 firm i osób specjalizujących się w tej branży. Jest to jedna z nielicznych, a można powiedzieć jedyna tego typu organizacja. W związku z powyższym bardzo ważne było powołanie polskiego odpowiednika światowej organizacji, „Convention Bureau”, która powstało w Polsce w 2003 roku pod nazwą Biuro Konferencji i Kongresów – Polska. Jest to wyspecjalizowana instytucja marketingowa koncentrująca się na akwizycji konferencji i kongresów oraz innych wizyt gości biznesowych, która może przełamać impas w promocji tej najbardziej obiecującej części turystyki. Niniejsze opracowanie ma na celu przede wszystkim przedstawienie turystyki biznesowej jako jednego z istotnych źródeł przychodu dla firm turystycznych. Celem praktycznym jest ukazanie przekształceń hoteli i ośrodków turystycznych, jak również specyfiki działań marketingowych i jakości usług przewidzianych dla turystów biznesowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject turystyka biznesowa pl
dc.subject Rytro pl
dc.subject baza hotelowa pl
dc.subject wizerunek hotelu pl
dc.subject jakość oferowanych usług pl
dc.title Szanse i perspektywy rozwoju turystyki biznesowej w Polsce na podstawie przedsiębiorstwa Hotel Perła Południa w Rytrze pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info