dc.contributor.advisor |
Głuc, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Krzyżak, Dominik |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-30T09:30:09Z |
|
dc.date.available |
2014-01-30T09:30:09Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-28 21:26:19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4984 |
|
dc.description.abstract |
W pracy zostały omówione zagadnienia dotyczące zarządzania produktem w
przedsiębiorstwie na podstawie analizy ekonomiczno – finansowej w firmie „Galea -
Polska”. Proces ten przeprowadzono w oparciu o przegląd dostępnej literatury
przedmiotu. Celem pracy była analiza działalności przedsiębiorstwa „Galea”,
zajmującego się ceramiką sanitarną pod kątem wprowadzenia nowego produktu, aby
utrzymać pozycję na rynku. Istotnym było zwiększenie płynności finansowej firmy oraz
skuteczne działania odnośnie zwiększenia zysków ze sprzedaży, ale także pozyskanie
nowych klientów, poszukujących nowych rozwiązań. Założeniem wprowadzenia nowej
linii było osiągnięcie wyższego poziomu przychodów ze sprzedaży. Wszelkie dane
potrzebne do analizy zostały uzyskane bezpośrednio z działu finansowego firmy
„Galea”. |
pl |
dc.description.abstract |
Thesis contains issues concerning product management in the enterprise based on
financially and economic analysis carried out in the company "Galea - Polska". This
process was conducted based on the review of available literature regarding the subject.
Analysis of the activity of the company “Galea” dealing with sanitary ceramics under
the angle of new releases in order to hold position on the market was a purpose of the
Thesis. Significant point of the plan was to increase the financial liquidity of the
company and effective actions in relation to increasing returns on sales, but also
recruiting new clients, searching for new solutions. Achieving the highest level of the
sales revenue was the purpose of implementing the new line. All data needed for
analysis was obtained directly from the financial division of the company “Galea”. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
zarządzanie produktem |
pl |
dc.subject |
wprowadzenie nowego produktu na rynek |
pl |
dc.subject |
ceramika sanitarna |
pl |
dc.subject |
firma „Galea" |
pl |
dc.subject |
wyposażenie łazienek |
pl |
dc.subject |
marketing mix |
pl |
dc.subject |
managing the product |
pl |
dc.subject |
releasing the new product on the market |
pl |
dc.subject |
sanitary ceramics |
pl |
dc.subject |
company "Galea" |
pl |
dc.subject |
equipping bathrooms |
pl |
dc.subject |
mix marketing |
pl |
dc.title |
Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie na podstawie analizy ekonomiczno – finansowej w firmie „Galea – Polska" |
pl |
dc.title.alternative |
Product Management in Enterprises on the Example of Financial and Economic Analysis of Company "Galea - Polska" |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-29T16:52:05Z |
|