Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie na podstawie analizy ekonomiczno – finansowej w firmie „Galea – Polska"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Głuc, Krzysztof
dc.contributor.author Krzyżak, Dominik
dc.date.accessioned 2014-01-30T09:30:09Z
dc.date.available 2014-01-30T09:30:09Z
dc.date.issued 2012-03-28 21:26:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4984
dc.description.abstract W pracy zostały omówione zagadnienia dotyczące zarządzania produktem w przedsiębiorstwie na podstawie analizy ekonomiczno – finansowej w firmie „Galea - Polska”. Proces ten przeprowadzono w oparciu o przegląd dostępnej literatury przedmiotu. Celem pracy była analiza działalności przedsiębiorstwa „Galea”, zajmującego się ceramiką sanitarną pod kątem wprowadzenia nowego produktu, aby utrzymać pozycję na rynku. Istotnym było zwiększenie płynności finansowej firmy oraz skuteczne działania odnośnie zwiększenia zysków ze sprzedaży, ale także pozyskanie nowych klientów, poszukujących nowych rozwiązań. Założeniem wprowadzenia nowej linii było osiągnięcie wyższego poziomu przychodów ze sprzedaży. Wszelkie dane potrzebne do analizy zostały uzyskane bezpośrednio z działu finansowego firmy „Galea”. pl
dc.description.abstract Thesis contains issues concerning product management in the enterprise based on financially and economic analysis carried out in the company "Galea - Polska". This process was conducted based on the review of available literature regarding the subject. Analysis of the activity of the company “Galea” dealing with sanitary ceramics under the angle of new releases in order to hold position on the market was a purpose of the Thesis. Significant point of the plan was to increase the financial liquidity of the company and effective actions in relation to increasing returns on sales, but also recruiting new clients, searching for new solutions. Achieving the highest level of the sales revenue was the purpose of implementing the new line. All data needed for analysis was obtained directly from the financial division of the company “Galea”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie produktem pl
dc.subject wprowadzenie nowego produktu na rynek pl
dc.subject ceramika sanitarna pl
dc.subject firma „Galea" pl
dc.subject wyposażenie łazienek pl
dc.subject marketing mix pl
dc.subject managing the product pl
dc.subject releasing the new product on the market pl
dc.subject sanitary ceramics pl
dc.subject company "Galea" pl
dc.subject equipping bathrooms pl
dc.subject mix marketing pl
dc.title Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie na podstawie analizy ekonomiczno – finansowej w firmie „Galea – Polska" pl
dc.title.alternative Product Management in Enterprises on the Example of Financial and Economic Analysis of Company "Galea - Polska" pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-29T16:52:05Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info