Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie na podstawie analizy ekonomiczno – finansowej w firmie „Galea – Polska"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-03-28 21:26:19

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W pracy zostały omówione zagadnienia dotyczące zarządzania produktem w przedsiębiorstwie na podstawie analizy ekonomiczno – finansowej w firmie „Galea - Polska”. Proces ten przeprowadzono w oparciu o przegląd dostępnej literatury przedmiotu. Celem pracy była analiza działalności przedsiębiorstwa „Galea”, zajmującego się ceramiką sanitarną pod kątem wprowadzenia nowego produktu, aby utrzymać pozycję na rynku. Istotnym było zwiększenie płynności finansowej firmy oraz skuteczne działania odnośnie zwiększenia zysków ze sprzedaży, ale także pozyskanie nowych klientów, poszukujących nowych rozwiązań. Założeniem wprowadzenia nowej linii było osiągnięcie wyższego poziomu przychodów ze sprzedaży. Wszelkie dane potrzebne do analizy zostały uzyskane bezpośrednio z działu finansowego firmy „Galea”.
Thesis contains issues concerning product management in the enterprise based on financially and economic analysis carried out in the company "Galea - Polska". This process was conducted based on the review of available literature regarding the subject. Analysis of the activity of the company “Galea” dealing with sanitary ceramics under the angle of new releases in order to hold position on the market was a purpose of the Thesis. Significant point of the plan was to increase the financial liquidity of the company and effective actions in relation to increasing returns on sales, but also recruiting new clients, searching for new solutions. Achieving the highest level of the sales revenue was the purpose of implementing the new line. All data needed for analysis was obtained directly from the financial division of the company “Galea”.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie produktem, wprowadzenie nowego produktu na rynek, ceramika sanitarna, firma „Galea", wyposażenie łazienek, marketing mix, managing the product, releasing the new product on the market, sanitary ceramics, company "Galea", equipping bathrooms, mix marketing

Cytowanie