Niniejsza praca została poświęcona charakterystyce promocji usług turystycznych na rynku turystycznym. Głównym problemem badawczym pracy jest analiza firmy Alfa Star na rynku turystycznym oraz wszystkich instrumentów promocji z których korzysta dana firma. Do zdiagnozowania omawianej firmy wykorzystana została analiza dokumentów oraz raportów finansowych. Pomocna również była literatura przedmiotu, artykuły oraz informacje internetowe. Praca składa się ze wstępu, części głównej składającej się z czterech rozdziałów, zakończenia i bibliografii. W wyniku przeprowadzonych badań ustalono, iż firma Alfa Star ma dosyć silną pozycję na rynku i najlepsze opinie spośród klientów. Alfa Star jest bardzo dobrze rozpoznawalną firmą i bardzo rzetelną. Promocja usług turystycznych odgrywa znaczącą rolę w firmie, dlatego dla biura jest ważne, aby sprzedaż osobista była na wysokim poziomie, a public relations powinna przynosić firmie większą rozpoznawalność i zyski.
The following thesis has been devoted to the characteristics of the promotion of tourism in the tourist market. The main problem of my work is to analyze company Alfa Star and all instruments of promotion used by the company. To analyze the company, inside documents and financial reports were closely examined. Also helpful was the literature, articles and information from the Internet. The work consists of an introduction, a body consisting of four chapters, conclusion and bibliography. As a result of this study, it was concluded that company Alfa Star has quite a strong position on the market and the best reviews from customers. Alfa Star is a well- known company and very reliable. Promotion of tourism plays a significant role in the company, because for the company is very important to have personal sales on the higher level, and public relations has to bring for the company recognition and better profits.