Pozycja strategiczna przedsiębiorstwa komunikacyjnego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Kaczmarczyk, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-31T19:33:19Z
dc.date.available 2014-01-31T19:33:19Z
dc.date.issued 2012-03-01 14:07:31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5079
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza firmy Prywatna Komunikacja Samochodowa pod kątem pozycji strategicznej. Za pomocą metody SWOT została przeprowadzona przekrojowa analiza przedsiębiorstwa transportowego działającego na terenie powiatu nowosądeckiego. W szczególności analizie zostały poddane mikro oraz makro otoczenie firmy. Rozważaniom podlegała tu bieżąca sytuacja przedsiębiorstwa oraz jej dalsze kierunki rozwoju. Całość kończą zaproponowane rozwiązania, które mogą przyczynić się do jej sukcesu. pl
dc.description.abstract The purpose of this paper is to analyze the private communication company Prywatna Komunikacja Samochodowa for a strategic position by using the SWOT method. In the subject that has been particularly analyzed was micro and macro environment of the company. The current situation of the firm and its future directions was subjected to consideration. At the end of this paper there are potential solutions which can contribute to success of the company. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia pl
dc.subject planowanie strategiczne pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject pozycja przedsiębiorstwa na rynku pl
dc.title Pozycja strategiczna przedsiębiorstwa komunikacyjnego pl
dc.title.alternative Strategi position of the communication company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-31T13:49:04Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info