Doskonalenie systemu obsługi klienta na przykładzie firmy Fakro Sp. z o.o. w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Ogińska Marta
dc.date.accessioned 2014-01-31T22:14:49Z
dc.date.available 2014-01-31T22:14:49Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5085
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest poznanie systemu obsługi klienta w firmie Fakro, a także wskazanie kierunków zmian doskonalących. Zmiany te są ważnym wyznacznikiem w procesie zarządzania obsługą klienta, podejmowania decyzji związanych z serwisem oraz kontrolą efektów tych decyzji i wszelkich działań związanych z obsługą. W pracy postawiono tezę, iż obsługa klienta musi być procesem zarządzanym, czyli obejmuje wszystkie funkcje w firmie, oraz hipotezy: 1. Aby obsługa klienta była sprawna musi być dokonywany jej pomiar; 2. Proces obsługi klienta nie kończy się na fazie transakcyjnej. Przedstawiono podstawy teoretyczne obsługi oraz informacje o elementach, miernikach i kosztach obsługi oraz cyklu zamawiania i systemie informacji logistycznej. Zaprezentowana została historia powstania firmy Fakro oraz proces rozwoju działalności firmy poprzez tworzenie struktur organizacyjnych i produkcję aż po analizę otoczenia firmy jej mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń w dokonanej analizie SWOT. Przedstawiono system obsługi klienta w firmie Fakro - wyodrębnione zostały fazy procesu obsługi klienta na każdym jego etapie, proces zarządzania jakością, jak również analiza pomiaru jakości obsługi klienta. Przedstawiono działania promocyjne kształtujące lojalność klientów wobec firmy Fakro oraz systemy informatyczne wspomagające obsługę klienta. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject klient pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject pomiar jakości obsługi klienta pl
dc.subject systemy informatyczne wspomagające obsługę klienta pl
dc.subject lojalność klientów pl
dc.title Doskonalenie systemu obsługi klienta na przykładzie firmy Fakro Sp. z o.o. w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Improvement of customers’ relationship management based on Fakro Sp. z o.o. in Nowy Sącz en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info