Wpływ perswazji i sugestii na podejmowanie decyzji przez klienta w sprzedaży na przykładzie firmy Intercom

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Masternak Tomasz
dc.date.accessioned 2014-02-02T10:00:10Z
dc.date.available 2014-02-02T10:00:10Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5145
dc.description.abstract Komunikacja interpersonalna to istotna sfera życia każdego człowieka. Szczególna jego rola uwidacznia się w handlu, w relacjach klient-sprzedawca. W procesie sprzedaży bardzo przydatnym sposobem komunikowania jest perswazja i sugestia. Właściwy dobór technik perswazyjnych, odpowiednie sugestywne oddziaływanie na klienta sprawia, że podejmuje on decyzje o zakupie danego towaru. Przedmiotem niniejszej pracy jest zbadanie wpływu perswazji i sugestii na podejmowanie decyzji przez klienta w sprzedaży. Badania przeprowadzono w oparciu o klientów komisu z telefonami komórkowymi INTERCOM w markecie Europa II w Nowym Sączu. Przedstawiono definicję decyzji, proces decyzyjny i jego etapy oraz czynniki wpływające na proces podejmowania decyzji oraz strategie decyzyjne. Zaprezentowano etapy procesu perswazji, czynniki wpływające na skuteczność przekonywania oraz prawa, techniki i środki perswazji, a także zdefiniowano i scharakteryzowano pojęcie sugestii. Omówiono zagadnienia związane z procesem sprzedaży – istotę, metody, formy, techniki sprzedaży. Przedstawiono rodzaje przedsiębiorstw oraz specyfikę zarządzania oraz specyfikę firmy INTERCOM, na której oparto część praktyczną pracy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja interpersonalna pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject perswazja pl
dc.subject sugestia pl
dc.subject klient pl
dc.subject podejmowanie decyzji pl
dc.title Wpływ perswazji i sugestii na podejmowanie decyzji przez klienta w sprzedaży na przykładzie firmy Intercom pl
dc.title.alternative The influence of suggestion and persuasion on customer’s decision-making in sales based on the example of Intercom company en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info