Reklama w procesie wprowadzania nowego produktu na rynek na przykładzie Apple Inc.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Wybrański, Paweł
dc.date.accessioned 2014-02-03T08:53:43Z
dc.date.available 2014-02-03T08:53:43Z
dc.date.issued 2012-03-23 12:19:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5190
dc.description.abstract Celem poniższej pracy było przedstawienie przedsiębiorstwa jakim jest Apple Inc. i ukazanie zależności miedzy reklamą a procesem wprowadzania nowego produktu na przykładzie telefonu iPhone. W pracy zostało omówione teoretycznie, zagadnienie dotyczące produktu, jego definicji, analiz, podziałów, zagadnień dotyczących marki, ceny czy opakowań. W poszczególnych rozdziałach został przedstawiony cykl życia produktów, etapy wprowadzania nowych produktów. W rozdziale pierwszym opisano produkt jako narzędzie marketingu, przedstawiając wszystkie etapy tworzenia produktu, jego cykl życia oraz wprowadzania go na rynek a także jego cenę, markę i opakowanie. Rozdział drugi przedstawia reklamę, z perspektywy życia produktu, koncentrując się na jej koncepcjach, zadaniach, rodzajach, środkach oraz kampaniach. Charakterystyka przedsiębiorstwa Apple Inc., jej rys historyczny, etapy tworzenia produktów oraz marki, charakterystyka działalności oraz analiza SWOT zostały przedstawione w rozdziale trzecim. Rozdział ostatni to szczegółowa analiza produktu i reklamy wprowadzanej linii iPhone’ów przez przedsiębiorstwo Apple. Dzięki omówieniu teoretycznemu we wcześniejszych rozdziałach, scharakteryzowano proces wprowadzania iPhone’a na rynek, jego opakowania, ceny a także rodzaj stosowanych reklam i kryteria ich wyboru. pl
dc.description.abstract The purpose of this study was to present the company Apple Inc. and to show the relationship between advertising and new product introduction process on the example of the iPhone. This work has been discussed theoretically, the question about the product, its definition, analysis, divisions, issues relating to brand, price or packaging. Product life cycle, stages of new product introduction, theoretical and practical issues were presented in the chapters below. The first section describes the product as a marketing tool, theoretically providing all phases of product development, life cycle and placing it on the market and its price, brand and packaging. Chapter two presents advertising from the perspective of product life by focusing on the concepts, tasks, types, measures and campaigns, Apple Inc company profile. Its historical background, stages of product development and brand names, characteristics and activities of the SWOT analysis are presented in chapter three. The final chapter is a detailed analysis of the product and the advertising placed on the line against the company Apple iPhone. Thanks to the theoretical discussion in the previous sections characterized the process of introducing the iPhone on the market, its packaging, pricing and the type of ads and criteria used for their selection. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Apple Inc. pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marka pl
dc.subject opakowanie pl
dc.subject SWOT pl
dc.subject strategia pl
dc.subject rodzaje reklam pl
dc.subject advertising pl
dc.subject brand pl
dc.subject packaging pl
dc.subject strategy pl
dc.subject types of advertising pl
dc.title Reklama w procesie wprowadzania nowego produktu na rynek na przykładzie Apple Inc. pl
dc.title.alternative The advertising process of introducing a new product into the market using Apple Inc. as an example pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-31T09:47:32Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info