Doskonalenie strategii marketingowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej na przykładzie sieci Era

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Koział, Piotr
dc.date.accessioned 2014-02-03T14:05:14Z
dc.date.available 2014-02-03T14:05:14Z
dc.date.issued 2012-02-26 19:11:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5213
dc.description.abstract Strategia marketingowa to jedno z głównych narzędzi zapewniających przedsiębiorstwu powodzenie na rynku. Wyznacza ona podstawowy kierunek działań przedsiębiorstwa i odpowiada na pytania kim są klienci firmy, jakie mają potrzeby i w jaki sposób firma może je zaspokajać. W ostatnich latach gdy konkurencja na rynku rośnie a utrzymanie danego przedsiębiorstwa na określonym poziomie sprzedaży jest coraz trudniejsze, odpowiednio dobrana strategia marketingowa jest podstawowym kluczem do rozwoju przedsiębiorstwa. Na przykładzie pracy podjęto próbę przedstawienia sposobów osiągania trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku, badając rzeczywiste potrzeby nabywców i dostosowując do nich ofertę firmy. Celem pracy jest także identyfikacja elementów strategii marketingowej i wskazanie pożądanych ich zmian na tle pozycji rynkowej analizowanej firmy. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy przedstawia istotę i znaczenie marketingu. Rozdział drugi skupia się na pojęciu oraz budowie strategii marketingowej. Trzeci rozdział ma na celu scharakteryzować wybraną sieć telefonii komórkowej ERA, która jest jednym z największych w Polsce operatorem tego typu. Identyfikacja elementów marketingu – mix i pożądane ich zmiany w świetle pozycji rynkowej przedsiębiorstwa stanowią czwarty, a zarazem ostatni rozdział pracy. Prezentowane w pracy rozważania mają na celu zarówno próby porządkowania wiedzy z zakresu strategii marketingowych, jak również wskazanie kierunków i sposobów postępowania dla opracowania własnej, oryginalnej strategii marketingowej. pl
dc.description.abstract Marketing strategy is one of the main tools that provide the enterprise with success on the market. It sets the basic direction and goals of the enterprise and answers the questions of who are the company’s clients, what are their needs and how they can be fulfilled. In the last years when the competition on the market has been increasing, running a business at a particular level of sales is more and more difficult. Because of that a well-chosen strategy is the key to the development of the enterprise. This work is trying to present the ways in which permanent advantage on the market can be taken. It was done by researching the real needs of buyers, and adjusting the offer to their needs. Another aim of this work is the identification of different elements of the marketing strategy, and showcasing the company’s desirable changes against the position on the market. The work consists of four chapters. The first one shows the essence and the meaning of marketing. Chapter two explains the build of the marketing strategy. The main goal of chapter three is to characterize a given Era mobile network which is one of the biggest operators in Poland. The identification of marketing elements, their mixture and changes in the light of the market position are the fourth and at the same time last chapter of the work. The issues discussed in this work aim at systematizing the knowledge on marketing strategies and showing the directions and ways of dealing with one’s own marketing strategy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject telefonia komórkowa pl
dc.title Doskonalenie strategii marketingowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej na przykładzie sieci Era pl
dc.title.alternative Improving marketing strategies for the mobile phone industry in Poland. The case study of Era pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-03T11:58:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info