Sposoby perswadowania w komunikatach reklamowych adresowanych do młodzieży

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Zwolińska -Kornaś Angelika
dc.date.accessioned 2014-02-03T14:14:38Z
dc.date.available 2014-02-03T14:14:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5217
dc.description.abstract Reklama pojawia się w życiu ludzi różnych kręgów kulturowych od wieków. Każdy z nas jest narażony na jej wpływ, jednak nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę. Kupując dany produkt, nikt z nas do końca nie jest przekonany, że uległ wpływowi reklamy i być może gdyby się z nią nie spotkał nie miałby potrzeby dokonywać takiego zakupu. Człowiek często myśli o sobie samym, że jest bardziej odporny na wpływ reklamy, niż jego znajomi, rówieśnicy, rodzina. Grupą narażoną szczególnie na oddziaływanie reklamy jest młodzież. Z eksperymentu przeprowadzonego przez J. Twichella wynika, że młodzi ludzie często podchodzą do reklam z dużym entuzjazmem. Pozwoliło to autorowi eksperymentu na sformułowanie tezy, że „XX wiek wprowadził nową jakość– kult reklamy”. Niniejsza praca magisterska ma na celu przedstawienie sposobów perswadowania wykorzystywanych w komunikatach reklamowych oraz omówienie wyników analizy badań własnych przeprowadzonych wśród młodzieży szkolnej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja społeczna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject przekaz pl
dc.subject zasady i prawa perswazji pl
dc.subject techniki perswazji pl
dc.title Sposoby perswadowania w komunikatach reklamowych adresowanych do młodzieży pl
dc.title.alternative Methods of persuasion in advertisements intended for the young en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info