Analiza rynku produktów strukturyzowanych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Patena, Wiktor
dc.contributor.author Szczecina, Rafał
dc.date.accessioned 2014-02-04T06:45:29Z
dc.date.available 2014-02-04T06:45:29Z
dc.date.issued 2013-06-28 09:32:29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5249
dc.description.abstract Praca poświęcona jest obecnej sytuacji produktów strukturyzowanych, ich specyfice oraz funkcjonowaniu. Do celów pracy zalicza się: -analiza ofert produktów strukturyzowanych dostępnych obecnie na rynku; -wskazanie plusów i minusów ofert produktów strukturyzowanych. Hipoteza pracy mówi, iż zgodnie z kryterium stóp zwrotu, produkty strukturyzowane są bardziej korzystne dla inwestorów niż tradycyjne instrumenty finansowe. Argumentacja postawionej hipotezy oparta jest na analizie stóp zwrotu, poziomu marż i analizie jakościowej poszczególnych produktów. Praca składa się z czterech rozdziałów, wśród których pierwszy ma charakter teoretyczny i wprowadza w tematykę produktów strukturyzowanych, zaś ostatni obejmuję analizę aktualnych form ofert produktów strukturyzowanych wraz z wysunięciem wniosków, w których zostaną uwidocznione plusy i minusy produktów strukturyzowanych. Pierwszy rozdział przedstawia: -definicję produktu strukturyzowanego; -ustalony czas inwestowania; -podstawową konstrukcję i system funkcjonowania produktów strukturyzowanych; -zakres ochrony kapitału; -współczynnik partycypacji. W drugim rozdziale są rozpatrywane następujące przykłady produktów strukturyzowanych: -lokata strukturyzowana i obligacja strukturyzowana; -certyfikat strukturyzowany i certyfikat depozytowy; -ubezpieczenie na życie i dożycie oraz ubezpieczenie na życie z funduszem kapitałowym. Trzeci rozdział obejmuje tematykę szczegółowej konstrukcji produktów strukturyzowanych, a w tym: -postać analityczną produktów strukturyzowanych; -typy strategii, które są wykorzystywane w produktach strukturyzowanych. Tymczasem ostatni rozdział ma charakter badawczy i w związku z tym prezentuje: -analizę stóp zwrotu oraz poziomu marż; -wyniki oraz wnioski z analizy wybranych produktów strukturyzowanych, w których będą wyróżnione zalety i wady badanych produktów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject usługi finansowe pl
dc.subject rynek finansowy pl
dc.subject produkty strukturyzowane pl
dc.subject instrumenty finansowe pl
dc.subject rodzaje produktów strukturyzowanych pl
dc.title Analiza rynku produktów strukturyzowanych pl
dc.title.alternative Analysis of structured instruments market in Poland pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-03T13:49:24Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info