Analiza rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w latach 1995-2005 (wybrane zagadnienia)

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Ciurka Jakub
dc.date.accessioned 2014-02-04T23:10:30Z
dc.date.available 2014-02-04T23:10:30Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5272
dc.description.abstract Niniejsza praca poświęcona jest reklamie zewnętrznej, nazywanej też często reklamą outdoorową, która jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów w branży reklamowej w Polsce. Wzrost tego sektora na poziomie 26 % oraz wydatki na reklamę zewnętrzną rzędu 500 mln zł w 2005 roku, świadczy o tym, iż dla outdooru kolejny rok z rzędu został zakończony wielkim sukcesem. Niemniej jednak brak jest opracowań opisujących rynek reklamy zewnętrznej w Polsce. Na początku 2006 roku na rynku wydawniczym pojawiły się dwie książki poświęcone tej tematyce, wydane nakładem dwóch największych agencji reklamy zewnętrznej w Polsce, firmy AMS oraz Ströer. Jednak te publikacje mają bardziej charakter podręczników poświęconych temu rodzajowi reklamy, nie opisując Polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Ponadto w dzisiejszych czasach, ze względu na zmieniający się styl życia, konsumenci spędzają większość swojego czasu poza domem, będących na ogół poza zasięgiem tradycyjnych mediów. Dlatego też reklama zewnętrzna jest nieoceniony środkiem w dotarciu do współczesnych odbiorców. Powodem tego jest również to, iż outdoor jest najmniej inwazyjnym rodzajem reklamy, przez co najbardziej akceptowanym przez odbiorców. Celem pracy jest opisanie oraz obiektywne przedstawienie stanu rynku reklamy outdoor’owej w Polsce, który w ciągu ostatniej dekady przeszedł ogromne zmiany zarówno strukturalne jak i jakościowe. Dodatkowo praca ma na celu rozpoznanie i zdefiniowanie odbiorców reklamy zewnętrznej w Polsce. Dlatego też większość przykładów i obserwacji odnosi się właśnie do rynku polskiego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject rodzaje reklamy pl
dc.subject specyfikacja reklamy zewnętrznej pl
dc.subject reklama zewnętrzna pl
dc.subject rynek reklamy zewnętrznej w Polsce pl
dc.subject prawne aspekty reklamy pl
dc.subject odbiorcy reklamy pl
dc.subject postrzeganie reklamy pl
dc.title Analiza rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w latach 1995-2005 (wybrane zagadnienia) pl
dc.title.alternative Research of outdoor advertisement market in Poland in years 1995-2005 (chosen issues) en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info