Zarządzanie marką "Fakro"

Brak miniatury

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Zarządzanie marką jest procesem długotrwałym, ponieważ każda firma powinna budować swój znak towarowy od samego początku swojego istnienia i mocno w niego inwestować. Prężna marka potrafi skutecznie zdobywać rynki w kraju i za granicą oraz odpowiednio długo na nich utrzymywać określona pozycję. Bardzo ważne dla firmy dążącej do zbudowania mocnej marki, a potem zarządzanie nią, jest ukierunkowanie się na zaspokojenie preferencji różnych rynków zbytu, od klienta detalicznego po hurtowego oraz od rynków o zasięgu lokalnym po międzynarodowe. Ważnym elementem w zarządzaniu marką jest rozwijanie polityki lojalnościowej wobec swoich klientów, którzy przez swoje przywiązanie zapewniają firmie byt oraz dalszy jej rozwój. Istotnym w kwestii zarządzania marką jest również przedstawienie odpowiedniej oferty oraz zapewnienie stworzenia profesjonalnego systemu obsługi klienta. Zarządzanie znakiem towarowym to nieustannie podejmowane działania zmierzające do zwiększenia świadomości marki wśród klientów, konkurencji i środowiska, dążące do popularyzacji logo firmy. Głównym celem podejmowanych działań w zakresie budowania strategii zarządzania marką jest dążenie do innowacyjnego kreowania i rozwoju znaku towarowego w dłuższej perspektywie czasu. Celem pracy jest badanie świadomości marki na przykładzie firmy Fakro. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i praktycznej.

Opis

Słowa kluczowe

wizerunek przedsiębiorstwa, tożsamość przedsiębiorstwa, public relations, marka, lojalność wobec marki, znak towarowy, symbol marki, firma "Fakro", udział marki w rynku, strategie marki, zarządzanie marką

Cytowanie