Zarządzanie marką "Fakro"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Pacyna Alicja
dc.date.accessioned 2014-02-04T23:22:55Z
dc.date.available 2014-02-04T23:22:55Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5273
dc.description.abstract Zarządzanie marką jest procesem długotrwałym, ponieważ każda firma powinna budować swój znak towarowy od samego początku swojego istnienia i mocno w niego inwestować. Prężna marka potrafi skutecznie zdobywać rynki w kraju i za granicą oraz odpowiednio długo na nich utrzymywać określona pozycję. Bardzo ważne dla firmy dążącej do zbudowania mocnej marki, a potem zarządzanie nią, jest ukierunkowanie się na zaspokojenie preferencji różnych rynków zbytu, od klienta detalicznego po hurtowego oraz od rynków o zasięgu lokalnym po międzynarodowe. Ważnym elementem w zarządzaniu marką jest rozwijanie polityki lojalnościowej wobec swoich klientów, którzy przez swoje przywiązanie zapewniają firmie byt oraz dalszy jej rozwój. Istotnym w kwestii zarządzania marką jest również przedstawienie odpowiedniej oferty oraz zapewnienie stworzenia profesjonalnego systemu obsługi klienta. Zarządzanie znakiem towarowym to nieustannie podejmowane działania zmierzające do zwiększenia świadomości marki wśród klientów, konkurencji i środowiska, dążące do popularyzacji logo firmy. Głównym celem podejmowanych działań w zakresie budowania strategii zarządzania marką jest dążenie do innowacyjnego kreowania i rozwoju znaku towarowego w dłuższej perspektywie czasu. Celem pracy jest badanie świadomości marki na przykładzie firmy Fakro. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i praktycznej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject tożsamość przedsiębiorstwa pl
dc.subject public relations pl
dc.subject marka pl
dc.subject lojalność wobec marki pl
dc.subject znak towarowy pl
dc.subject symbol marki pl
dc.subject firma "Fakro" pl
dc.subject udział marki w rynku pl
dc.subject strategie marki pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.title Zarządzanie marką "Fakro" pl
dc.title.alternative Brand „Fakro” management pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info