Wykorzystanie idei Web 2.0 w kształtowaniu relacji ludzi młodych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-02-19 09:42:22

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejszej praca poświęcona jest idei Web 2.0 oraz analizie możliwych sposobów wykorzystania jej przez ludzi młodych do kształtowania relacji. Poprzez próbę zdefiniowania czym jest zjawisko internetu drugiej generacji, omówienie instrumentów dostępnych w ramach wymienionego trendu oraz narzędzi wykorzystywanych w celu kształtowania relacji międzyludzkich. Prezentuje rozwój funkcjonalnego internetu opisując jego początki, stan obecny oraz przewidywaną przyszłość. Szczególnej analizie zostały poddane wybrane serwisy Web 2.0, które znajdują zastosowanie w edukowaniu, rozwijaniu zainteresowań oraz budowaniu relacji w ramach szkoły ponadgimnazjalnej. Podstawę źródłową pracy stanowiły publikacje książkowe, artykuły, raporty z przeprowadzonych badań oraz informacje dostępne wewnątrz omawianych instrumentów Web 2.0.
The following work is dedicated to the idea of Web 2.0 and analysing its possible usage by the young people in social networking. My paper starts by trying to identify, what the phenomenon of 'second generation Internet' exactly is, discussing the tools available in the boundaries of afore mentioned trend as well as a sources used to expand human relationships. It represents the development of the functional Internet by describing its beginnings, current state and possible future. The detailed analysis was performed on selected Web 2.0 services which are used in education, development of hobbies and building relations especially at high school level. The key sources of my research were published books, articles, reports backed up by questionnaires and data taken from Web 2.0 sources.

Opis

Słowa kluczowe

kształtowanie relacji, marketing internetowy, idea Web 2.0, serwisy Web 2.0, relations shaping, internet marketing, Web 2.0 idea, Web 2.0 services

Cytowanie