Wykorzystanie idei Web 2.0 w kształtowaniu relacji ludzi młodych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Tylka, Michał
dc.date.accessioned 2014-02-05T08:42:34Z
dc.date.available 2014-02-05T08:42:34Z
dc.date.issued 2012-02-19 09:42:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5280
dc.description.abstract Niniejszej praca poświęcona jest idei Web 2.0 oraz analizie możliwych sposobów wykorzystania jej przez ludzi młodych do kształtowania relacji. Poprzez próbę zdefiniowania czym jest zjawisko internetu drugiej generacji, omówienie instrumentów dostępnych w ramach wymienionego trendu oraz narzędzi wykorzystywanych w celu kształtowania relacji międzyludzkich. Prezentuje rozwój funkcjonalnego internetu opisując jego początki, stan obecny oraz przewidywaną przyszłość. Szczególnej analizie zostały poddane wybrane serwisy Web 2.0, które znajdują zastosowanie w edukowaniu, rozwijaniu zainteresowań oraz budowaniu relacji w ramach szkoły ponadgimnazjalnej. Podstawę źródłową pracy stanowiły publikacje książkowe, artykuły, raporty z przeprowadzonych badań oraz informacje dostępne wewnątrz omawianych instrumentów Web 2.0. pl
dc.description.abstract The following work is dedicated to the idea of Web 2.0 and analysing its possible usage by the young people in social networking. My paper starts by trying to identify, what the phenomenon of 'second generation Internet' exactly is, discussing the tools available in the boundaries of afore mentioned trend as well as a sources used to expand human relationships. It represents the development of the functional Internet by describing its beginnings, current state and possible future. The detailed analysis was performed on selected Web 2.0 services which are used in education, development of hobbies and building relations especially at high school level. The key sources of my research were published books, articles, reports backed up by questionnaires and data taken from Web 2.0 sources. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kształtowanie relacji pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject idea Web 2.0 pl
dc.subject serwisy Web 2.0 pl
dc.subject relations shaping pl
dc.subject internet marketing pl
dc.subject Web 2.0 idea pl
dc.subject Web 2.0 services pl
dc.title Wykorzystanie idei Web 2.0 w kształtowaniu relacji ludzi młodych pl
dc.title.alternative Usage of the Web 2.0 idea in the relations shaping of young people pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-04T10:58:29Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info