Abstract:
Project Manager jest aplikacją dedykowaną głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które specjalizują się w realizowaniu grupowych projektów. Główną rolą aplikacji jest wspomaganie organizacji pracy, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz czasem, jak i przedstawianie informacji w sposób ułatwiający podejmowanie decyzji. Dzięki zróżnicowanemu poziomowi uprawnień system umożliwia ograniczenie dostępu lub funkcjonalności dla danej grupy użytkowników, dostosowując te grupy do hierarchicznej struktury firmy, włączając w to klientów lub osoby zewnętrzne. Celem niniejszej pracy jest zaprojektowanie oraz zaimplementowanie systemu według powyższych założeń, opierając się na własnym doświadczeniu, analizie istniejących systemów o podobnym zakresie tematycznym, oraz opiniach użytkowników mających lub mogących mieć styczność z systemami tego typu. Dlatego w dalszej części dokument ten przedstawi główne założenia i cele postawione podczas realizacji projektu, jak i zakres systemu jaki został zrealizowany. Następnie przedstawiony zostanie dokładniejszy sposób realizacji kolejnych etapów uwzględniając implementację najważniejszych części systemu, oraz opis wykorzystanych technologii, wraz ze schematami. Podsumowanie realizacji pracy zostanie również poprzedzone dokumentacją użytkową narzędzia Project Manager.