Efektywne wykorzystanie marketingu szeptanego w promocji usług kosmetycznych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Rams, Barbara
dc.date.accessioned 2014-02-05T14:38:35Z
dc.date.available 2014-02-05T14:38:35Z
dc.date.issued 2012-02-07 06:42:25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5305
dc.description.abstract Sposób zarządzania firmą i jej promocją staje się bardzo istotnym elementem oraz tworzy jej przewagę konkurencyjną na rynku w danej branży. Marketing szeptany to nowoczesna, a zarazem bardzo skuteczna forma promocji i doskonałe źródło informacji na temat opinii klientów odnośnie jakości danej usługi. Potencjalny klient ma coraz większą świadomość konsumencką i dlatego tradycyjny marketing staje się coraz bardziej zawodny. W dzisiejszych czasach ludzie są bardziej skłonni wierzyć pozytywnym opiniom swoich znajomych niż reklamom telewizyjnym czy prasowym. Badania do niniejszej pracy przeprowadzone zostały w Gabinecie Stylizacji Paznokci w Nowym Sączu. Zdecydowałam się na zastosowanie metody badawczej jaką jest ankieta, a narzędziem badawczym kwestionariusz ankietowy. Na podstawie wyników badań jakie uzyskałam mogę stwierdzić, iż gabinet cieszy się bardzo dobrą opinią wśród osób ankietowanych, a wysoka jakość świadczonych tam usług jest polecana innym. pl
dc.description.abstract Both strategic management and promotion play a crucial role in creating the company’s competitive advantage within a given industry. One of the most effective forms of promotion in today’s business world is word-of-mouth advertising, which is at the same time an excellent source of customers’ opinions regarding the quality of a particular service. Potential clients are becoming increasingly aware of consumer options available in the market and tend to trust the opinions of their friends, acquaintances, or relatives rather than television commercials or press advertisements. Indeed, conventional forms of marketing are becoming less and less effective. The research for this paper has been conducted among the clients of Nail Styling Salon (Gabinet Stylizacji Paznokci) in Nowy Sącz. The marketing research method used was a survey, and the research tool used was a questionnaire. The results have showed that the Salon prides itself on excellent customer service as perceived by its current clients, who voluntarily spread their positive recommendations regarding the services provided by the Salon, thus recruiting new customers out of pure belief that they will provide benefit to other individuals. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing szeptany pl
dc.subject efektywna kampania reklamowa pl
dc.subject poczta pantoflowa pl
dc.subject promocja usług pl
dc.subject word-of-mouth marketing pl
dc.subject effective advertising campaign pl
dc.subject services promotion pl
dc.title Efektywne wykorzystanie marketingu szeptanego w promocji usług kosmetycznych pl
dc.title.alternative Applying word-of-mouth marketing in beauty services promotion pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-05T13:13:44Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info