Kształtowanie zadowolenia klientów przedsiębiorstwa komunalnego „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. w Zakopanem

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-01-29 21:34:18

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Przedmiotem pracy dyplomowej jest analiza procesu kształtowania zadowolenia klientów przedsiębiorstwa komunalnego „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. Dla wyżej wymienionej analizy przeprowadzono badania w formie ankiet, wśród respondentów, którzy są klientami firmy „TESKO” Sp. z o.o. oraz przypadkowymi mieszkańcami Zakopanego. Otrzymane wyniki zostały przedstawione w formie wykresów, a następnie zinterpretowane. Przeprowadzone badanie wykazało, iż spoiwem relacji z istniejącymi klientami jest jakość ich obsługi. Dla poprawy istniejącej sytuacji autor sugeruje usprawnić przede wszystkim prace działu Obsługi Klienta w firmie „TESKO” Sp. z o.o.
The subject of this qualifying work is to analize client's satisfaction with Tatrzanska Capital Council Group "TESKO" Ltd company. For the above reaserch a survey was carried out amongst clients of Tesco and random citizens of Zakopane. The results are showned in form of graphs and than iterpreted. The conducted investigation showed that the main connecting link between existing clients is their quality of service. To improve an existing situation author suggest to amend work of Customer Service in "TESKO" Ltd company.

Opis

Słowa kluczowe

klient, satysfakcja klienta, relacje z klientami, zarządzanie zadowoleniem klientów

Cytowanie