Zarządzanie i marketing w profesjonalnych ośrodkach wypoczynkowych i hotelarstwie na przykładzie ośrodka wypoczynkowego Wiktorowo
Ładowanie...
Data
2012-02-06 07:15:51
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Poniższe opracowanie, na przykładzie Ośrodka Wypoczynkowego Wiktorowo, przedstawia metody zarządzania małymi obiektami hotelowymi. Praca opisuje rodzaje turystyki, dokonuje klasyfikacji obiektów noclegowych oraz wykazuje różnice w ich strukturze organizacyjnej. Podkreśla istotność Zarządzania Zasobami Ludzkimi, opisuje proces rekrutacji oraz sposoby motywowania pracowników. Omawia cechy sektora usług noclegowych oraz jego najważniejsze problemy. Wyjaśnia w jaki sposób próbuje się minimalizować następstwa sezonowości i specjalizacji. Przedstawia rodzaje reklamy oraz narzędzia marketingowe stosowane w turystyce oraz wyszczególnia te, które wykorzystywane są przez małe obiekty hotelarskie.
Opis
Słowa kluczowe
turystyka, hotelarstwo, usługi hotelowe, promocja turystyki, zarządzanie zasobami ludzkimi