Zarządzanie i marketing w profesjonalnych ośrodkach wypoczynkowych i hotelarstwie na przykładzie ośrodka wypoczynkowego Wiktorowo

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-02-06 07:15:51

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Poniższe opracowanie, na przykładzie Ośrodka Wypoczynkowego Wiktorowo, przedstawia metody zarządzania małymi obiektami hotelowymi. Praca opisuje rodzaje turystyki, dokonuje klasyfikacji obiektów noclegowych oraz wykazuje różnice w ich strukturze organizacyjnej. Podkreśla istotność Zarządzania Zasobami Ludzkimi, opisuje proces rekrutacji oraz sposoby motywowania pracowników. Omawia cechy sektora usług noclegowych oraz jego najważniejsze problemy. Wyjaśnia w jaki sposób próbuje się minimalizować następstwa sezonowości i specjalizacji. Przedstawia rodzaje reklamy oraz narzędzia marketingowe stosowane w turystyce oraz wyszczególnia te, które wykorzystywane są przez małe obiekty hotelarskie.

Opis

Słowa kluczowe

turystyka, hotelarstwo, usługi hotelowe, promocja turystyki, zarządzanie zasobami ludzkimi

Cytowanie