Zarządzanie i marketing w profesjonalnych ośrodkach wypoczynkowych i hotelarstwie na przykładzie ośrodka wypoczynkowego Wiktorowo

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Błaszczyk, Barbara
dc.contributor.author Olszewska, Emilia
dc.date.accessioned 2014-02-07T08:01:33Z
dc.date.available 2014-02-07T08:01:33Z
dc.date.issued 2012-02-06 07:15:51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5338
dc.description.abstract Poniższe opracowanie, na przykładzie Ośrodka Wypoczynkowego Wiktorowo, przedstawia metody zarządzania małymi obiektami hotelowymi. Praca opisuje rodzaje turystyki, dokonuje klasyfikacji obiektów noclegowych oraz wykazuje różnice w ich strukturze organizacyjnej. Podkreśla istotność Zarządzania Zasobami Ludzkimi, opisuje proces rekrutacji oraz sposoby motywowania pracowników. Omawia cechy sektora usług noclegowych oraz jego najważniejsze problemy. Wyjaśnia w jaki sposób próbuje się minimalizować następstwa sezonowości i specjalizacji. Przedstawia rodzaje reklamy oraz narzędzia marketingowe stosowane w turystyce oraz wyszczególnia te, które wykorzystywane są przez małe obiekty hotelarskie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject hotelarstwo pl
dc.subject usługi hotelowe pl
dc.subject promocja turystyki pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.title Zarządzanie i marketing w profesjonalnych ośrodkach wypoczynkowych i hotelarstwie na przykładzie ośrodka wypoczynkowego Wiktorowo pl
dc.title.alternative Management and marketing in professional tourist resorts and hotels based on Wiktorowo tourist resort pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-06T10:57:33Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info