dc.contributor.advisor |
Błaszczyk, Barbara |
|
dc.contributor.author |
Olszewska, Emilia |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-07T08:01:33Z |
|
dc.date.available |
2014-02-07T08:01:33Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-06 07:15:51 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5338 |
|
dc.description.abstract |
Poniższe opracowanie, na przykładzie Ośrodka Wypoczynkowego Wiktorowo, przedstawia metody zarządzania małymi obiektami hotelowymi. Praca opisuje rodzaje turystyki, dokonuje klasyfikacji obiektów noclegowych oraz wykazuje różnice w ich strukturze organizacyjnej. Podkreśla istotność Zarządzania Zasobami Ludzkimi, opisuje proces rekrutacji oraz sposoby motywowania pracowników. Omawia cechy sektora usług noclegowych oraz jego najważniejsze problemy. Wyjaśnia w jaki sposób próbuje się minimalizować następstwa sezonowości i specjalizacji. Przedstawia rodzaje reklamy oraz narzędzia marketingowe stosowane w turystyce oraz wyszczególnia te, które wykorzystywane są przez małe obiekty hotelarskie. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
turystyka |
pl |
dc.subject |
hotelarstwo |
pl |
dc.subject |
usługi hotelowe |
pl |
dc.subject |
promocja turystyki |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.title |
Zarządzanie i marketing w profesjonalnych ośrodkach wypoczynkowych i hotelarstwie na przykładzie ośrodka wypoczynkowego Wiktorowo |
pl |
dc.title.alternative |
Management and marketing in professional tourist resorts and hotels based on Wiktorowo tourist resort |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-02-06T10:57:33Z |
|