Analiza i ocena promocji gminy Lisia Góra

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Pieprz, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-02-08T10:02:23Z
dc.date.available 2014-02-08T10:02:23Z
dc.date.issued 2012-01-24 10:25:27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5357
dc.description.abstract Praca dotyczy analizy i oceny promocji Gminy Lisia Góra. Praca pokazuje zakres podejmowanych przez gminę działań, z równoczesnym wskazaniem uzyskanych efektów, mocnych i słabych stron tej działalności. Zwraca uwagę na marketing terytorialny, który jest szczególnym narzędziem działania władz samorządowych. Ukazuje znaczenie promocji w budowaniu wizerunku gminy, z równoczesnym podkreśleniem, iż staje się ona coraz ważniejszym elementem ich prawidłowego funkcjonowania. Praca jest podzielona na 4 rozdziały. Są to rozdziały o charakterze teoretycznym, oparte na analizie dostępnych dokumentów, materiałów i informacji znajdujących się w zasobach bieżących i archiwalnych Urzędu Gminy Lisia Góra, Redakcji Głosu Lisiej Góry, Gminnego Ośrodka Kultury oraz w literaturze przedmiotu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject promocja pl
dc.subject gmina pl
dc.subject cele promocji pl
dc.title Analiza i ocena promocji gminy Lisia Góra pl
dc.title.alternative Analysis and assessment of Lisia Góra commune promotion pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-08T08:37:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info