dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Janiczek Ewa |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-09T22:38:09Z |
|
dc.date.available |
2014-02-09T22:38:09Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5409 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest rozpoznanie znaczenia oraz możliwości wykorzystania polityki innowacji w branży obróbki metali. W pracy scharakteryzowano istotę innowacji produktowych w działalności przedsiębiorstw oraz zanalizowano proces innowacji i akceptacji nowego produktu przez konsumentów. Przedstawiono branżę obróbki metali charakteryzując specyfikę świadczonych tam usług a także dokonano analizy innowacji związanych z obróbką metali w perspektywie podejścia marketingowego. Zaprezentowano firmę ARMKO dokonując opisu zaistniałych tam innowacji szczególnie związanych z produktem, dokonano oceny polityki innowacji w przedsiębiorstwie oraz przedstawiono propozycje rozwoju polityki innowacji. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
innowacje |
pl |
dc.subject |
innowacja produktu |
pl |
dc.subject |
branża obróbki metali |
pl |
dc.subject |
rozwój produktów przemysłowych |
pl |
dc.subject |
polityka innowacji |
pl |
dc.subject |
zarządzanie procesem innowacji |
pl |
dc.title |
Polityka innowacji produktu w branży obróbki metali na przykładzie F.P.H. Armko |
pl |
dc.title.alternative |
The policy of innovation in the field of metal processing on the example of the company F.P.H. Armko |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |