dc.contributor.advisor |
Czarnecki, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Oczkowicz- Zarzeka Izabella |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-09T23:33:15Z |
|
dc.date.available |
2014-02-09T23:33:15Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5430 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsze opracowanie jest próbą analizy kultury organizacyjnej w hipermarkecie Real w Nowym Sączu oraz wpływu kontekstu polskiej kultury narodowej na przedsiębiorstwo należące do międzynarodowej grupy kapitałowej. W pracy przedstawiono zagadnienia związane z kulturą organizacyjną, kształtowaniem się kultury organizacyjnej oraz koncepcją wpływu kontekstu kultury na organizacje G. Hofstede. Zaprezentowano analizę kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie Real,- na podstawie danych ankietowych zdobytych podczas badań empirycznych przeprowadzonych wśród pracowników marketu Real,- w sierpniu 2004 roku. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
kultura organizacyjna |
pl |
dc.subject |
wpływ kultury na organizacje |
pl |
dc.subject |
komunikacja |
pl |
dc.subject |
rozwój zawodowy |
pl |
dc.title |
Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie Real |
pl |
dc.title.alternative |
Organisational culture at the Real enterprise |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |