Uwarunkowania psychologiczne reklamy

Ładowanie...
Miniatura

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Media bezsprzecznie determinują wiele aspektów ówczesnego świata. Kształtują życie nie tylko poszczególnych jednostek, ale również wpływają na zachowania i postawy społeczeństw oraz odgrywają zasadniczą rolę w istnieniu i funkcjonowaniu zarówno małych przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji o światowym zasięgu. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie wagi przekazu reklamowego, a w szczególności skoncentrowanie się i uświadomienie jak istotną rolę w tworzeniu reklamy odgrywa nauka jaką jest psychologia i prawa nią rządzące. Ponadto, głównym celem części badawczej było określenie w jaki sposób współcześnie postrzega przekaz reklamowy typowy odbiorca, jaki jest wpływ reklamy na decyzje konsumenckie, a także przeanalizowanie psychologicznych uwarunkowań reklamy.

Opis

Słowa kluczowe

reklama, psychologia przekazu reklamowego, techniki perswazyjne, techniki perswazyjne w reklamie, decyzje konsumenckie

Cytowanie