Uwarunkowania psychologiczne reklamy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Serwacki, Jerzy
dc.contributor.author Czorny Anna
dc.date.accessioned 2014-02-09T23:43:52Z
dc.date.available 2014-02-09T23:43:52Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5434
dc.description.abstract Media bezsprzecznie determinują wiele aspektów ówczesnego świata. Kształtują życie nie tylko poszczególnych jednostek, ale również wpływają na zachowania i postawy społeczeństw oraz odgrywają zasadniczą rolę w istnieniu i funkcjonowaniu zarówno małych przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji o światowym zasięgu. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie wagi przekazu reklamowego, a w szczególności skoncentrowanie się i uświadomienie jak istotną rolę w tworzeniu reklamy odgrywa nauka jaką jest psychologia i prawa nią rządzące. Ponadto, głównym celem części badawczej było określenie w jaki sposób współcześnie postrzega przekaz reklamowy typowy odbiorca, jaki jest wpływ reklamy na decyzje konsumenckie, a także przeanalizowanie psychologicznych uwarunkowań reklamy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologia przekazu reklamowego pl
dc.subject techniki perswazyjne pl
dc.subject techniki perswazyjne w reklamie pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.title Uwarunkowania psychologiczne reklamy pl
dc.title.alternative Psychological conditions of advertisements en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info