dc.contributor.advisor |
Serwacki, Jerzy |
|
dc.contributor.author |
Czorny Anna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-09T23:43:52Z |
|
dc.date.available |
2014-02-09T23:43:52Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5434 |
|
dc.description.abstract |
Media bezsprzecznie determinują wiele aspektów ówczesnego świata. Kształtują
życie nie tylko poszczególnych jednostek, ale również wpływają na zachowania i postawy
społeczeństw oraz odgrywają zasadniczą rolę w istnieniu i funkcjonowaniu zarówno małych
przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji o światowym zasięgu. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie wagi przekazu reklamowego, a w szczególności skoncentrowanie się i uświadomienie jak istotną rolę w tworzeniu reklamy odgrywa nauka jaką jest psychologia i prawa nią rządzące. Ponadto, głównym celem części badawczej było określenie w jaki sposób współcześnie postrzega przekaz reklamowy typowy odbiorca, jaki jest wpływ reklamy na decyzje konsumenckie, a także przeanalizowanie psychologicznych uwarunkowań reklamy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
psychologia przekazu reklamowego |
pl |
dc.subject |
techniki perswazyjne |
pl |
dc.subject |
techniki perswazyjne w reklamie |
pl |
dc.subject |
decyzje konsumenckie |
pl |
dc.title |
Uwarunkowania psychologiczne reklamy |
pl |
dc.title.alternative |
Psychological conditions of advertisements |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |