Etyczne uwarunkowania kooperacji i korupcji wśród opolskich przedsiębiorców

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wichary, Szymon
dc.contributor.author Kwiatek Tomasz
dc.date.accessioned 2014-02-10T08:19:43Z
dc.date.available 2014-02-10T08:19:43Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5459
dc.description.abstract W swojej pracy autor pragnie przedstawić elementy etycznego zachowania w różnych obszarach działalności gospodarczej począwszy od reklamy, która może naruszać powszechnie przyjęte zasady moralne, ale jest przy tym skuteczna dla firmy. Czy można stosować praktyki oszukiwania klienta po to, by tylko sprzedać towar? Czy makiaweliczna zasada, iż „cel uświęca środki” powinna rządzić biznesem? W niniejszej pracy autor stara się znaleźć odpowiedzi na tak postawione pytania. Autor prezentuje teorię gier, która wykorzystuje metody matematyczne do opisu zjawisk ekonomicznych i społecznych oraz odnosi się do teorii kooperacji, opracowanej przez profesora Uniwersytetu Michigan Roberta Axelroda. Dzięki teorii gier można w uproszczony sposób przewidzieć prawdopodobne scenariusze zdarzeń, a nawet wskazać, jakie sposoby postępowania mogą doprowadzić do zamierzonego celu. Autor bada również etyczne uwarunkowania kooperacji i korupcji wśród przedsiębiorców. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject etyka biznesu pl
dc.subject teoria gier pl
dc.subject korupcja pl
dc.subject kooperacja pl
dc.subject etyka marketingu pl
dc.title Etyczne uwarunkowania kooperacji i korupcji wśród opolskich przedsiębiorców pl
dc.title.alternative Ethical determinants of co-operation and corruption among entrepreneursof Opole en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info