Rola Internetu i wybranych narzędzi marketingowych w prowadzeniu działalności obiektów noclegowych na Podhalu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Argasiński, Kamil
dc.date.accessioned 2014-02-10T12:02:48Z
dc.date.available 2014-02-10T12:02:48Z
dc.date.issued 2012-01-22 11:34:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5477
dc.description.abstract Podhale to dla amatorów górskich wycieczek prawdziwy raj. Sporo atrakcji znajdą także wielbiciele szeroko pojętej sztuki oraz historii. Ruch turystyczny generowany w tamtym regionie przez podróżujących to także istotna część utrzymania się autochtonów. Wynajmowanie pokojów, praca w hotelach, hostelach, czy pensjonatach daje chleb wielu podhalańskim rodzinom. Nim jednak podróżujący trafi w ich progi, noclegu na czas wyprawy poszukuje w internecie, a często za jego pośrednictwem dokonuje także jego rezerwacji. Niniejsza praca na celu ma odpowiedzieć na pytanie, czy właściciele punktów noclegowych na Podhalu mają świadomość tego procesu i czy wiedzę tę wykorzystują w promocji swojego ośrodka, sięgając po narzędzia e-promocji. Hipoteza, na której oparty został niniejszy wywód to stwierdzenie, że im więcej czasu spędzają oni sami w sieci tym większe zaufanie mają do tego kanału komunikacji marketingowej. Internet jest bowiem dla nich nie tylko źródłem rozrywki, lecz również drogą do pozyskiwania klientów. Celem zaś jest jej potwierdzenie na podstawie analizy literatury przedmiotu i przeprowadzonych badań. Pozytywny wynik będzie oznaczał otwarcie się nowych możliwości przed przedsiębiorstwem autora trudniącego się dostarczaniem usług e-promocji dla punktów noclegowych na Podhalu. Powyższa praca pozwoliła odpowiedzieć na postawione przez autora pytania oraz potwierdziła przyjętą hipotezę. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject e-promocja pl
dc.subject marketing turystyczny pl
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject komunikowanie przedsiębiorstwo-klient pl
dc.subject promocja usług turystycznych pl
dc.subject zaplecze noclegowe turystyki pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.title Rola Internetu i wybranych narzędzi marketingowych w prowadzeniu działalności obiektów noclegowych na Podhalu pl
dc.title.alternative The role of the Internet and other marketing instruments in accommodation business in Podhale region pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-10T09:52:23Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info