Wpływ zarządzania zasobami ludzkimi na obsługę klientów Poczty Polskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Paliwoda-Matiolańska, Adriana
dc.contributor.author Kurnal, Sylwia
dc.date.accessioned 2014-02-10T12:48:10Z
dc.date.available 2014-02-10T12:48:10Z
dc.date.issued 2012-02-08 13:27:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5483
dc.description.abstract Przedmiotem pracy licencjackiej jest przedstawienie istniejącego systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. oraz ukazanie odpowiedzi, jaki ma ono wpływ na obsługę klienta. Ukazano funkcje zarządzania zasobami ludzkimi mające wpływ na obsługę klienta. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego w Zakopanem. Z przeprowadzonych badań wynika, że system zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. ma pozytywny wpływ na obsługę klienta w urzędach pocztowych. Wyniki pokazują również, że pracownicy posiadają wiedzę na temat systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. i pozytywnie go oceniają. pl
dc.description.abstract The subject of the thesis is to present the existing human resources management system in the Polish Office S.A. and to illustrate the impact on customer service. The thesis shows the function of human resources management and subsequent impact on customer service. The surveys were conducted among the employees of the Post Office in Zakopane. The study shows that the human resources management system in Polish Post Office S.A. has a positive impact on customer service in all post offices. The results also show that the employees have the knowledge of human resources management system in Polish Post Office S.A. and evaluate it positively. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject personel pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject rozwój pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject management pl
dc.subject staff pl
dc.subject customer service pl
dc.subject development pl
dc.subject survey pl
dc.title Wpływ zarządzania zasobami ludzkimi na obsługę klientów Poczty Polskiej S.A. pl
dc.title.alternative The impact of human resource management on customer service in the Polish Post Office S.A. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-10T09:52:28Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info