Zarządzanie personelem działu sprzedaży na przykładzie przedsiębiorstwa "Makroterm"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Chyclak Bernadeta
dc.date.accessioned 2014-02-10T13:59:10Z
dc.date.available 2014-02-10T13:59:10Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5490
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: jak skutecznie zarządzać personelem działu sprzedaży przedsiębiorstwa? Rekrutacja i selekcja pracowników sprzedaży, motywowanie handlowców, a także ich kontrola mają swoją specyfikę i różnią się od realizacji tych funkcji w stosunku do innych grup pracowników w organizacji. Dlatego w pracy postawiono sobie jako cel analizę wspomnianych elementów zarządzania personelem w działalności przedsiębiorstwa. Głównym motywem wyboru tematu była chęć oceny, w jakim stopniu działania sprzedawców Makroterm-u wpływają na konkurencyjność i efektywność firmy, bowiem właściwie zarządzani pracownicy powinni stanowić swego rodzaju odpowiedź w rozwoju firmy na sygnały płynące z otoczenia i być swego rodzaju metodą aktywnej walki o zajęcie możliwie najlepszej strategicznej pozycji firmy na rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject dział personalny pl
dc.subject planowanie zatrudnienia pl
dc.subject rekrutacja pl
dc.subject selekcja pl
dc.subject zarządzanie personelem sprzedaży pl
dc.subject przedstawiciele handlowi pl
dc.subject motywacja personelu pl
dc.subject firma"Makroterm" pl
dc.title Zarządzanie personelem działu sprzedaży na przykładzie przedsiębiorstwa "Makroterm" pl
dc.title.alternative Sales department human resources managemant an the example of ,,Makroterm’’ en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info