dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Chyclak Bernadeta |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-10T13:59:10Z |
|
dc.date.available |
2014-02-10T13:59:10Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5490 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: jak skutecznie zarządzać personelem działu sprzedaży przedsiębiorstwa? Rekrutacja i selekcja pracowników sprzedaży, motywowanie handlowców, a także ich kontrola mają swoją specyfikę i różnią się od realizacji tych funkcji w stosunku do innych grup pracowników w organizacji. Dlatego w pracy postawiono sobie jako cel analizę wspomnianych elementów zarządzania personelem w działalności przedsiębiorstwa. Głównym motywem wyboru tematu była chęć oceny, w jakim stopniu działania sprzedawców Makroterm-u wpływają na konkurencyjność i efektywność firmy, bowiem właściwie zarządzani pracownicy powinni stanowić swego rodzaju odpowiedź w rozwoju firmy na sygnały płynące z otoczenia i być swego rodzaju metodą aktywnej walki o zajęcie możliwie najlepszej strategicznej pozycji firmy na rynku. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.subject |
dział personalny |
pl |
dc.subject |
planowanie zatrudnienia |
pl |
dc.subject |
rekrutacja |
pl |
dc.subject |
selekcja |
pl |
dc.subject |
zarządzanie personelem sprzedaży |
pl |
dc.subject |
przedstawiciele handlowi |
pl |
dc.subject |
motywacja personelu |
pl |
dc.subject |
firma"Makroterm" |
pl |
dc.title |
Zarządzanie personelem działu sprzedaży na przykładzie przedsiębiorstwa "Makroterm" |
pl |
dc.title.alternative |
Sales department human resources managemant an the example of ,,Makroterm’’ |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |