dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Śliwa Monika |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-10T22:53:32Z |
|
dc.date.available |
2014-02-10T22:53:32Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5516 |
|
dc.description.abstract |
Realizacja zadań związanych z coraz pełniejszym zaspokajaniem potrzeb i zainteresowań klientów stanowi główny cel działań banków komercyjnych rywalizujących ze sobą na tej płaszczyźnie. Podstawą zaspokajania potrzeb klientów banku jest skuteczna komunikacja. Skuteczność kontaktu interpersonalnego jest ściśle skorelowana z posiadaną wiedzą i kompetencjami komunikacyjnymi pracowników banku. Powyższa okoliczność sama w sobie nie jest jednak wystarczająca do tego, aby klienci byli zadowoleni z jakości obsługi bankowej, a ich potrzeby zostały zaspokojone. Dla osiągnięcia wymienionego celu konieczne jest zmodernizowanie dotychczas stosowanych przez bank form komunikacji z klientami, aby w ten sposób wpłynąć na poprawienie dotychczasowych relacji. Podjęty w pracy problem badawczy dotyczy ustalenia jakie czynniki, i w jakim stopniu kształtują komunikację w banku, oraz jaki jest jej wpływ na jakość obsługi klientów na przykładzie Deutsche Banku PBC S.A w Nowym Sączu. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
komunikacja w organizacji |
pl |
dc.subject |
komunikacja interpersonalna |
pl |
dc.subject |
relacje z klientem |
pl |
dc.subject |
ocena jakości obsługi |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.title |
Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych pracowników Deutsche Banku PBC S.A. w kontaktach z klientami |
pl |
dc.title.alternative |
Customer service and communication skills training of the Deutsche Banku PBC S.A. employees |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |