Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych pracowników Deutsche Banku PBC S.A. w kontaktach z klientami

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Śliwa Monika
dc.date.accessioned 2014-02-10T22:53:32Z
dc.date.available 2014-02-10T22:53:32Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5516
dc.description.abstract Realizacja zadań związanych z coraz pełniejszym zaspokajaniem potrzeb i zainteresowań klientów stanowi główny cel działań banków komercyjnych rywalizujących ze sobą na tej płaszczyźnie. Podstawą zaspokajania potrzeb klientów banku jest skuteczna komunikacja. Skuteczność kontaktu interpersonalnego jest ściśle skorelowana z posiadaną wiedzą i kompetencjami komunikacyjnymi pracowników banku. Powyższa okoliczność sama w sobie nie jest jednak wystarczająca do tego, aby klienci byli zadowoleni z jakości obsługi bankowej, a ich potrzeby zostały zaspokojone. Dla osiągnięcia wymienionego celu konieczne jest zmodernizowanie dotychczas stosowanych przez bank form komunikacji z klientami, aby w ten sposób wpłynąć na poprawienie dotychczasowych relacji. Podjęty w pracy problem badawczy dotyczy ustalenia jakie czynniki, i w jakim stopniu kształtują komunikację w banku, oraz jaki jest jej wpływ na jakość obsługi klientów na przykładzie Deutsche Banku PBC S.A w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja w organizacji pl
dc.subject komunikacja interpersonalna pl
dc.subject relacje z klientem pl
dc.subject ocena jakości obsługi pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.title Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych pracowników Deutsche Banku PBC S.A. w kontaktach z klientami pl
dc.title.alternative Customer service and communication skills training of the Deutsche Banku PBC S.A. employees en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info