Strategia wejścia na Sądecczyznę dla firmy KROZUZ

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Obrzud, Paweł
dc.date.accessioned 2014-02-11T09:02:02Z
dc.date.available 2014-02-11T09:02:02Z
dc.date.issued 2012-01-02 11:30:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5546
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy jest analiza rynku oraz przygotowanie strategii wejścia na rynek nowosądecki dla firmy KROZUZ, istniejącej od 2004 roku i działającej na terenie Słowacji. Działalnością przedsiębiorstwa jest sprzedaż i montaż stolarki okiennej, jak również rolet, żaluzji, moskitier. Zastosowana w trakcie pisania pracy analiza SWOT pozwala określić pozycję firmy oraz wskazuje kierunek w jakim powinno podążać przedsiębiorstwo, a przygotowana ankieta potrzeb klientów, jest istotnym elementem dla opracowania strategii wejścia na nowy rynek. Przedstawiona strategia zawiera elementy marketingowe i promocyjne, a także strategię finansową firmy KROZUZ. pl
dc.description.abstract The subjects of presented thesis are a market analysis and preparing the market entry strategy into Nowy Sącz area for the KROZUZ company existing from 2004 and operating in Slovakia. A sale and an assembly of windows, blinds, roller-blinds, as well as mosquito nets are an activity of the company. The SWOT analysis applied in the course of writing this work allows to determine the company's position as well as is showing the direction in which an enterprise should head, and the prepared questionnaire form of needs of customers is a crucial element for developing a strategy of entering the new market. The presented strategy contains marketing and promotional elements, as well as a financial strategy of the KROZUZ company. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia firmy pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.subject sprzedaż okien pl
dc.subject Słowacja pl
dc.subject business strategy pl
dc.subject marketing analysis pl
dc.subject SWOT pl
dc.subject sale windows pl
dc.subject Slovakia pl
dc.title Strategia wejścia na Sądecczyznę dla firmy KROZUZ pl
dc.title.alternative A market entry strategy for KROZUZ company. The case of Sądecczyzna pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-10T12:03:57Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info