dc.contributor.advisor |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Gusarow Martyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-11T14:14:26Z |
|
dc.date.available |
2014-02-11T14:14:26Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5560 |
|
dc.description.abstract |
Konkurencja na rynku i reklama są jednymi z podstawowych elementów zmian, jakie nastąpiły po przełomowym roku 1989 w Polsce. Rozwój niezależnych i prywatnych mediów oraz zmiana systemu gospodarczego sprzyjały reklamie. Polscy przedsiębiorcy, podobnie jak zachodni, zaczęli w nią inwestować. Jednakże reklama to też odpowiedzialność społeczna, zwłaszcza w stosunku do dzieci. Niniejsza praca poświęcona jest właśnie reklamie a w szczególności reklamie telewizyjnej oraz jej wpływowi na najmłodszych odbiorców. Celem niniejszej pracy jest analiza i identyfikacja stosunku dzieci w wieku szkolnym (10 – 13 lat) do reklamy, a także pokazanie, jaki wpływ ma badane zjawisko na relacje dzieci z ich środowiskiem. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
młodzież jako odbiorca reklamy |
pl |
dc.subject |
reklama telewizyjna |
pl |
dc.subject |
rynek reklamy w Polsce |
pl |
dc.subject |
dzieci jako odbiorcy reklamy |
pl |
dc.subject |
percepcja reklamy |
pl |
dc.title |
Postrzeganie reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym |
pl |
dc.title.alternative |
The perception of commercials by the children in school age |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |