dc.contributor.advisor |
Flasiński, Mariusz |
|
dc.contributor.author |
Kapusta Maciej |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-12T22:14:45Z |
|
dc.date.available |
2014-02-12T22:14:45Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5609 |
|
dc.description.abstract |
Statystyczne badania ilościowe od wielu lat są uznanym i sprawdzonym narzędziem, pozwalającym na ocenienie badanego zjawiska bez potrzeba badania całej populacji, a ograniczając się wyłącznie do badanej próby. Badania ilościowe znajdują szerokie zastosowanie przy podejmowaniu decyzji biznesowych. W świecie marketingu podstawowym ich zadaniem jest badanie rynku, a w szczególności poznanie preferencji konsumentów. Celem autora niniejszej pracy jest zaprojektowanie i stworzenie systemu komputerowego do gromadzenia danych do badań ilościowych. Autor przedstawia analizę wymagań dla takiego systemu, jego projekt oraz sposób jego użycia. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
informatyka |
pl |
dc.subject |
programowanie |
pl |
dc.subject |
gromadzenie danych |
pl |
dc.subject |
system komputerowy |
pl |
dc.subject |
badania ilościowe |
pl |
dc.title |
Analiza, projekt i implementacja systemu do prowadzenia ankiet przez Internet |
pl |
dc.title.alternative |
The analysis, project, and implementation of an internet polling system |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |