Przedmiotem pracy licencjackiej jest przedstawienie zagadnień związanych z wprowadzeniem innowacji technologicznych w Poczcie Polskiej S.A. i ich wpływem na poprawę obsługi klienta. Badania ankietowe przeprowadzono wśród klientów Urzędu Pocztowego Zakopane. Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość klientów Poczty Polskiej S.A. ma świadomość o wprowadzonych ulepszeniach technologicznych. Klienci chętnie korzystają z większości udogodnień technologicznych i pozytywnie je oceniają. Uważają, że mają one istotny wpływ na jakość obsługi klienta. Można również zauważyć, że większa wiedza na temat innowacji technologicznych dotyczy tych zmian, które zostały wprowadzone jakiś czas temu, natomiast te najnowsze nie są jeszcze tak popularne wśród klientów.
Thesis subject is to present the issues related to the introduction of technological innovation in the Polish Post Office S.A. and their impact on improving the customer service. A study survey was conducted among customers of the Post Office in Zakopane. The studies show that most of the Polish Post Office S.A customers are aware of the introducted technological improvements. Customers are eager them positively. They feel that they have a significant impact on the quality of customer service. You might also notice that more knowledge on technological innovation relates to the changes that were made some time ago, and the latest ones are not yet as popular among customers.