Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Sanok

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Szarota, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-02-13T10:11:10Z
dc.date.available 2014-02-13T10:11:10Z
dc.date.issued 2011-12-16 11:45:46
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5636
dc.description.abstract Celem pracy jest głębsze poznanie elementów promocji i dystrybucji, które przyczyniły się do właściwej promocji i rozwoju miasta. Umiejętne zarządzanie miastem w sytuacji trudnych uwarunkowań ekonomicznych jest trudnym zadaniem, stąd też należy w sposób właściwy dobierać narzędzie i metody prowadzące do wzrostu atrakcyjności miasta. Zarządzanie miastem polega przede wszystkim na efektywnym gospodarowaniu finansami i przyjęciu właściwej strategii marketingowej. Dlatego też podejmując działania marketingowe i promocyjne powinniśmy obserwując otoczenie i konkurencję stosować mieszankę elementów marketingu mix, by móc planować rozwój i dobre jego funkcjonowanie. Rozwój miasta prezentującego swoje bogate walory turystyczne i liczne atrakcje jest właściwym krokiem w stronę zdobycia i zachęty nowych zwiedzających oraz turystów. pl
dc.description.abstract The aim of the work is a deeper understanding of promotion and distribution elements that contributed to the proper promotion and development of the city. Skilful management of the city in hard economic conditions and situation is a difficult task, and therefore properly selected tools and methods to increase the attractiveness of the city are crucial. Managing a city is primarily effective financial management and the adoption of appropriate marketing strategy. Therefore, when chosing marketing and promotional activities there must be careful observation of the environment and competition to choose the best of marketing mix to be able to plan the development and its well-functioning. The development of the city through presenting its unique touristic and other attractions is the right step towards gaining and encouraging new visitors and tourists. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promotion pl
dc.subject marketing strategy pl
dc.title Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Sanok pl
dc.title.alternative Promotion as a tool of formation image of unit local government in Sanok city pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-12T11:09:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info