dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Szyszkiewicz Weronika |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-13T11:16:00Z |
|
dc.date.available |
2014-02-13T11:16:00Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5647 |
|
dc.description.abstract |
Docierające do nas ze wszystkich stron różnorodne kampanie reklamowe mogą wywoływać uczucie przesytu i znużenia ze względu na ich ilość oraz częstotliwość występowania. Czy jednak ogromna ilość kampanii reklamowych usprawiedliwia brak ich skuteczności? Skuteczna kampania reklamowa to nie tyko dowód na wymierne korzyści i zyski osiągnięte dzięki zwiększonej sprzedaży produktów i usług czy też zwiększenie rozpoznawalności marki. Skuteczna kampania to przede wszystkim dowód na opanowanie trudnej sztuki komunikacji marketingowej, to umiejętność doboru form i środków oddziaływania wielu różnych rodzajów mediów oraz nośników reklamy na docelowego odbiorcę. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie roli planowania mediów w kształtowaniu kampanii reklamowej, ponieważ trafny dobór medium wpływa w decydujący sposób na skuteczność osiągnięcia założonego celu kampanii reklamowej. Celem drugoplanowym, ale wynikającym bezpośrednio z celu głównego jest przedstawienie zasad i kryteriów doboru mediów oraz nośników reklamy, a także przedstawienie metody pomiaru i oceny skuteczności na przykładzie analizowanej kampanii reklamowej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
proces komunikacji marketingowej |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
społeczna rola reklamy |
pl |
dc.subject |
kampania społeczna |
pl |
dc.subject |
kampania reklamowa |
pl |
dc.subject |
budżet medialny |
pl |
dc.subject |
media |
pl |
dc.subject |
skuteczność reklamy |
pl |
dc.subject |
formy reklamy |
pl |
dc.subject |
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce |
pl |
dc.title |
Planowanie mediów w kształtowaniu kampanii reklamowej |
pl |
dc.title.alternative |
Media planning in the advertising campaign |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |