dc.description.abstract |
Celem mojej pracy, będzie zbadanie czy reklama ma na nas wpływ i uzasadnię, dlaczego tak się dzieje. Co tak naprawdę powoduje, że jesteśmy "zaczarowani przez reklamę". Chciałabym również zbadać, dlaczego dzieje się tak, iż niektóre reklamy nas irytują, złoszczą, a niektóre z nich są dla nas istotne. Moja praca dzieli się na 6 rozdziałów. W rozdziale pierwszym, będę analizowała jaki wpływ ma na nas siła emocji w reklamie. Jakie są pozytywne i negatywne emocje. Jak silny wpływ mają na nas elementy - takie jak dźwięk, głos, muzyka, obraz pojawiające się w reklamie. Omówię również emocję jakie nam towarzyszą gdy w reklamie występuje dziecko, zwierzę, czy są one dla nas istotne, czy też nie. Jaki przekaz kryją one w sobie. Co tak naprawdę ukrywa się pod przekazem reklamowym. Kolejny rozdział będzie się skupiał na „wysiłku poznawczym a efektem częstości" i co tak naprawdę na nas działa. W trzecim rozdziale omówię „Trzy reguły psychologii percepcji, co tak naprawdę w sobie kryją. W kolejnym rozdziale omówię jak wielki wpływ mają na nas hasła reklamowe, które utrwalają się w naszych pamięciach. Rozdział V przekazuje nam jak ważnym aspektem reklamy jest również jej wielkość i częstość. Eksperymenty doprowadziły do wniosków, że aby zwiększyć zauważalność reklamy dwukrotnie, należy powiększyć ją czterokrotnie. Ostatni z rozdziałów ukaże nam jak odbieramy obraz przedstawiany przez znaną osobę, czy ma to na nas wpływ. |
pl |