Rola systemu dystrybucji dla sukcesu firmy ubezpieczeniowej na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Amplico-Life S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Duślak Szczepan
dc.date.accessioned 2014-02-13T15:01:31Z
dc.date.available 2014-02-13T15:01:31Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5678
dc.description.abstract Strategia dystrybucji jest nieodłącznym elementem działalności każdej firmy ubezpieczeniowej i ważnym czynnikiem jej sukcesu. Nie wystarczy określić działanie samych elementów marketingu – mix, ale należy przede wszystkim podjąć decyzje, jakie działania należy wykonać i jak ustalić system sprzedaży produktu ubezpieczeniowego, aby skutecznie przebiegał cały proces wymiany. Produkt ma wartość dla konsumentów lub użytkowników, jeżeli mogą go otrzymać w odpowiednim dla nich miejscu i czasie. W tym celu niezbędna jest decyzja gdzie, kiedy, za czyim pośrednictwem dostarczyć usługę ubezpieczeniową do końcowych odbiorców. Odpowiedzialny za to jest system dystrybucji, który realizuje dwie grupy funkcji: koordynacyjnych i organizacyjnych. Sprawne współdziałanie nie jest więc tylko kwestią przyjętej koncepcji działania, ale w dużej mierze jest podyktowane pragmatyzmem, stanowi bowiem czynnik determinujący sukces na rynku – zarówno ubezpieczycieli, jak i agentów ubezpieczeniowych. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie roli systemu dystrybucji dla sukcesu firmy ubezpieczeniowej, poprzez przybliżenie działalności firmy ubezpieczeniowej Amplico Life. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject usługi ubezpieczeniowe pl
dc.subject marketing usług ubezpieczeniowych pl
dc.subject dystrybucja ubezpieczeń pl
dc.subject Towarzystwo Ubezpieczeniowe Amplico Life S.A. pl
dc.subject agent ubezpieczeniowy pl
dc.title Rola systemu dystrybucji dla sukcesu firmy ubezpieczeniowej na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Amplico-Life S.A. pl
dc.title.alternative The role of distribution system in the insurence company success. The case of Amplico-Life S.A. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info