Etyczne aspekty reklamowania leków

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Herbut-Toczek Joanna
dc.date.accessioned 2014-02-13T20:15:10Z
dc.date.available 2014-02-13T20:15:10Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5685
dc.description.abstract Reklama to nieodzowny element dzisiejszego życia, i choć zdawałoby się, że to przede wszystkim element gospodarki związany z przedsiębiorstwami działającymi na rynku, to w rzeczywistości właśnie do „zwykłych” ludzi jest skierowana. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, jak ogromny wpływ wywiera reklama na zachowania klientów i czy jest ona zgodna zarówno z prawem, jak i zasadami etyki. W pracy przedstawiono objaśnienie pojęcia etyki, jej powstanie, i powiązanie z reklamą. Omówiono prawne podstawy reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem prawa farmaceutycznego oraz przedstawiono opis pojęcia reklamy, jej rozwój i zastosowanie w przemyśle farmaceutycznym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject etyka biznesu pl
dc.subject etyka reklamy pl
dc.subject prawo farmaceutyczne pl
dc.subject reklama leków pl
dc.subject reklama pl
dc.subject przemysł farmaceutyczny pl
dc.title Etyczne aspekty reklamowania leków pl
dc.title.alternative Ethical aspets of advertising medicins en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info