Reklama usług ubezpieczeń emerytalnych II filara

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-11-29 21:16:34

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Przedmiotem niniejszej pracy jest opisanie i wskazanie przyczyn oraz klasyfikacja ukrytych przekazów, występujących w działalności gospodarczej, ze szczególnym uwzględnieniem problemu reklamy oraz funduszy emerytalnych. W pierwszym rozdziale swojej pracy przedstawiam pojęcie reklamy, jej rodzaje, cele oraz funkcje. Największą uwagę poświęciłam badaniu skuteczności efektu reklamy. W tym rozdziale reklama została przedstawiona jako niezbędny czynnik do sprzedaży dóbr i usług. W drugim rozdziale została podjęta charakterystyka rynku ubezpieczeń emerytalnych II filara, ogólne założenia systemu emerytalnego i jego specyfika, a także funkcjonowanie systemu emerytalnego oraz przedstawieni członkowie otwartego funduszu emerytalnego i jego rynek finansowy. W trzecim rozdziale została przedstawiona jedna z najlepszych firm ubezpieczeniowych ING Nationale – Nederlanden. Na podstawie tej firmy został przedstawiony rynek otwartych funduszy emerytalnych. Została ujęta również reklama ubezpieczeń emerytalnych, szkolenie produktowe i jego inwestycje. W niniejszej pracy, do badań została wykorzystana literatura branży reklamowej, ubezpieczeniowej oraz materiały szkoleniowe firm ubezpieczeniowych.

Opis

Słowa kluczowe

działalność gospodarcza, reklama, fundusze emerytalne, skuteczna reklama, ING Nationale – Nederlanden, otwarte fundusze inwestycyjne

Cytowanie