Uwarunkowania i zasady motywowania pracowników na przykładzie firmy "Euromarket" Sp. z o.o.

Brak miniatury

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest prezentacja zasad motywowania pracowników i wpływu tej motywacji na efekty działalności firmy Euromarket Sp. z o.o. o. oraz wskazanie, że skuteczna motywacja, w praktyce będąca złożonym szeregiem działań i rozpatrywana w kategorii procesu, jest narzędziem przynoszącym korzyści po stronie przedsiębiorstwa, przy równoczesnym zadowoleniu kadry pracowniczej. Tak sformułowany cel pracy narzuca postawienie następujących hipotez badawczych: 1. Wzrost motywacji pracowników jest wprost proporcjonalny do efektów ich pracy; 2. Skuteczny system motywacyjny wpływa na poprawę jakości obsługi klienta. Analiza ma na celu udowodnienie powyższych tez oraz wskazanie skutecznych metod motywacji w przełożeniu na konkretną firmę, i osiągane przez nią wyniki. Zakres niniejszego opracowania obejmuje analizę wpływu skutecznej motywacji na osiągane wyniki w pracy, które przekładają się nie tylko na rozwój kariery zawodowej jednostki, ale przede wszystkim przynoszą korzyści dla organizacji.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie zasobami ludzkimi, motywacja, zarządzanie strategiczne, obsługa klienta, satysfakcja klientów

Cytowanie