dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Grzywacz Elżbieta |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-14T22:19:01Z |
|
dc.date.available |
2014-02-14T22:19:01Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5780 |
|
dc.description.abstract |
Dobra marka stanowi dla firmy ochronę i daje gwarancję przetrwania na rynku, a jej jakość jest wynikiem strategii, jaką realizuje przedsiębiorstwo. Marka jest cennym aktywem, które z czasem może generować przyszłe zyski i być fundamentem dla przedsiębiorstwa. Jako znak umowny przedsiębiorstwa marka wyraża i prezentuje zaufanie. Głównym zadaniem marek jest przekonać potencjalnych klientów, by je kupili a swoich pracowników - by w nie uwierzyli. Marka jest determinantem ważnych jej głównych cech: promocyjnej, identyfikacyjnej oraz gwarancyjnej. Głównym celem pracy jest rozpoznanie zachowań, opinii i postaw klientów wobec produktów markowych oraz scharakteryzowanie tychże reakcji. Praca składa się z części teoretycznej, metodologicznej oraz empirycznej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marka |
pl |
dc.subject |
wizerunek |
pl |
dc.subject |
strategie |
pl |
dc.subject |
zachowania i postawy klienta |
pl |
dc.subject |
postawy nabywców wobec marki |
pl |
dc.title |
Zachowania, opinie, postawy nabywców wobec marek w świetle wyników badań |
pl |
dc.title.alternative |
Buyer`s bahaviours, opinions and attitudes toward brands on the basis on research results |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |