Zachowania, opinie, postawy nabywców wobec marek w świetle wyników badań

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Grzywacz Elżbieta
dc.date.accessioned 2014-02-14T22:19:01Z
dc.date.available 2014-02-14T22:19:01Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5780
dc.description.abstract Dobra marka stanowi dla firmy ochronę i daje gwarancję przetrwania na rynku, a jej jakość jest wynikiem strategii, jaką realizuje przedsiębiorstwo. Marka jest cennym aktywem, które z czasem może generować przyszłe zyski i być fundamentem dla przedsiębiorstwa. Jako znak umowny przedsiębiorstwa marka wyraża i prezentuje zaufanie. Głównym zadaniem marek jest przekonać potencjalnych klientów, by je kupili a swoich pracowników - by w nie uwierzyli. Marka jest determinantem ważnych jej głównych cech: promocyjnej, identyfikacyjnej oraz gwarancyjnej. Głównym celem pracy jest rozpoznanie zachowań, opinii i postaw klientów wobec produktów markowych oraz scharakteryzowanie tychże reakcji. Praca składa się z części teoretycznej, metodologicznej oraz empirycznej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject strategie pl
dc.subject zachowania i postawy klienta pl
dc.subject postawy nabywców wobec marki pl
dc.title Zachowania, opinie, postawy nabywców wobec marek w świetle wyników badań pl
dc.title.alternative Buyer`s bahaviours, opinions and attitudes toward brands on the basis on research results en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info