Próba zidentyfikowania strategii dla "Stalprodukt" S.A. w Bochni w oparciu o analizę SWOT

Brak miniatury

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Proces formułowania strategii nie jest zadanie łatwym, ponieważ dotyczy bardzo wielu aspektów, musi przewidywać zjawiska w przyszłości, wreszcie jej autorzy muszą zdobyć się na konieczny obiektywizm, najczęściej w stosunku do własnej firmy. Autorka niniejszej pracy jako pracownik przedsiębiorstwie Stalprodukt S.A. w Bochni, uznała za interesujące i istotne stworzenie strategii dla firmy. Na bazie dostępnych informacji i analiz z wykorzystaniem najbardziej popularnej techniki SWOT, prezentuje w pracy strategie dla badanej firmy.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie strategiczne, strategie przedsiębiorstwa, Stalprodukt S.A., analiza SWOT, macierz BCG

Cytowanie