Próba zidentyfikowania strategii dla "Stalprodukt" S.A. w Bochni w oparciu o analizę SWOT

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Czelusta Anna
dc.date.accessioned 2014-02-15T15:16:13Z
dc.date.available 2014-02-15T15:16:13Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5812
dc.description.abstract Proces formułowania strategii nie jest zadanie łatwym, ponieważ dotyczy bardzo wielu aspektów, musi przewidywać zjawiska w przyszłości, wreszcie jej autorzy muszą zdobyć się na konieczny obiektywizm, najczęściej w stosunku do własnej firmy. Autorka niniejszej pracy jako pracownik przedsiębiorstwie Stalprodukt S.A. w Bochni, uznała za interesujące i istotne stworzenie strategii dla firmy. Na bazie dostępnych informacji i analiz z wykorzystaniem najbardziej popularnej techniki SWOT, prezentuje w pracy strategie dla badanej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategie przedsiębiorstwa pl
dc.subject Stalprodukt S.A. pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject macierz BCG pl
dc.title Próba zidentyfikowania strategii dla "Stalprodukt" S.A. w Bochni w oparciu o analizę SWOT pl
dc.title.alternative The trial of the strategy identfication based on SWOT analysis for "Stalprodukt" PLC en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info